دانلود ترجمه مقاله روابط بین شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری در صنعت هتلداری - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله روابط بین شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری در صنعت هتلداری - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شخصیت، رضایت، ذهنیت، تزئینات داخلی، و وفاداری: آزمایش روابط آنها در صنعت هتلداری
عنوان انگلیسی
Personality, satisfaction, image, ambience, and loyalty: Testing their relationships in the hotel industry
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3182
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی، بازاریابی و جهانگردی
مجله
مجله بین المللی مدیریت رضایتمندی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار تانزانیا
کلمات کلیدی
هتل،ذهنیت، رضایت، تزئینات داخلی، شخصیت، وفاداری
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ چارچوب تئوری
۲ ۱ شخصیت و رضایت مشتری
۲ ۲ رضایت مشتری، ذهنیت هتل، و وفاداری
۲ ۳ تأثیر متوسط تزئینات داخلی هتل
۳ روش شناسی
۳ ۱ ابزار سنجش
۳ ۲ روال جمع آوری نمونه و اطلاعات
۴ یافته ها و نتایج
۴ ۱ تحلیل عامل تأییدی
۴ ۲ مدلسازی معادله ساختاری
۴ ۳ آزمایش تأثیر واسط فرض شده
۵ بحث و مفاهیم
۵ ۱ مفاهیم تئوری
۵ ۲ مفاهیم عملی
۵ ۳ محدودیت ها و مسیر مطالعات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

Hotel guest loyalty is of the utmost importance given the competitive nature of the lodging sector. The increasing expansion of hotels into other hospitality and related areas amplifies the continuing importance of guest loyalty and the need to ensure guests’ recurring reservations at a perceived favorite hotel. Articles that have focused on loyalty link it to customer satisfaction (Oliver, 1999), image (Kandampully and Hu, 2007), perceived value (Yang and Peterson, 2004), and customer characteristics (Durukan and Bozaci, 2011), such as personality (Lin, 2010a). Despite the presence of abundant studies on loyalty, the relationship between the antecedents of service customer loyalty, particularly in hospitality and tourism, are inconclusive. This is true, too, about the relationship between customer satisfaction and image and their impacts on loyalty. Some researchers perceive image as an antecedent to satisfaction that does not have an influence on loyalty (Lai et al., 2009) while others have perceived this relationship the other way around (Kandampully and Suhartanto, 2000). The variability in perceptions and guidance leaves hoteliers without sure ways to accurately strategize their efforts.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1- مقدمه
وفاداری مهمانان هتل، بخاطر طبیعت رقابتی بخش هتل ها و مهمانسراها، دارای بیشترین اهمیت است. گسترش مداوم هتلها به داخل حوزه های مهمانداری و حوزه های مربوطه دیگر، اهمیت مسلم وفاداری مهمان و اطمینان از این امر که رزرو مجدد اتاق توسط مهمانان در هتلی که مورد علاقه آنها باشد را تقویت میکند. مقالاتی که بر روی وفاداری تمرکز دارند، آنرا با رضایت مشتری،ذهنیت، ارزش مشاهده شده، و خصوصیات مشتری مانند شخصیت مرتبط می دانند. علیرغم وجود مطالعات زیاد در مورد وفاداری، روابط بین پیش نیازهای خدماتی وفاداری مشتریان، خصوصاً در هتلداری و جهانگردی، نامتناهی و بی پایان هستند. این موضوع در مورد روابط بین رضایت مشتری و ذهنیت و تأثیر آنها بر روی وفاداری هم صادق است. بعضی از محققان ذهنیت را بعنوان پیش نیازی برای رضایت میدانند که البته بر روی وفاداری هیچ تأثیر ندارد، درحالیکه بقیه محققان این روابط را بصورت دیگری مشاهده کرده اند. این تفاوت ها و تنوع در مشاهدات و راهکارها، باعث میشود که هتلداران راهکار مطمئن و دقیقی برای تعیین نحوه تلاش های خود نداشته باشند.

بدون دیدگاه