ترجمه مقاله روش های جدید در انشعاب، ادغام و تقاطع بزرگراه های آلمان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روش های جدید در انشعاب، ادغام و تقاطع بزرگراه های آلمان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روش های جدید مربوط به بخش های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک در نسخه جدید راهنمای ظرفیت بزرگراه های آلمان (HBS 2015)
عنوان انگلیسی
The new Procedures for Diverge, Merge, and Small Weaving Segments in the new Version of German Highway Capacity Manual (HBS 2015)
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.851 در سال 2020
شاخص H_index مجله
40 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.657 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2352-1465
کد محصول
12000
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران - سازه - مدیریت ساخت - مهندسی راه و ترابری
مجله
تحقیقات حمل و نقل پروسدیا - Transportation Research Procedia
دانشگاه
موسسه تحقیقات بزرگراه فدرال (BASt)
کلمات کلیدی
ظرفیت - ادغام - انشعاب - بخش‌ تقاطع کوچک - مفاهیم سطح سرویس
کلمات کلیدی انگلیسی
Capacity - Merge - Diverge - Small Weaving Segment - Level of Service Concepts
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.06.031
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- فصل مرتبط با بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک بر روی بزرگراه‌ها در HBS 2015
2-1 مدل LOS جدید براساس نسبت حجم به ظرفیت ترکیبی برای بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک بر روی بزرگراه‌ها
2-2 پارامترهای مورد استفاده در فصل HBS 2015
3- فصل مرتبط با بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک بر روی جاده‌های روستایی در HBS 2015
4- دو حالت جدید برای بخش‌های ادغام و انشعاب بر روی جاده‌های 4 بانده
5- جمع‌بندی و چشم‌انداز
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


The chapter for diverge, merge, and small weaving segments in the new German Highway Capacity Manual (HBS, edition 2015) is rewritten in accordance with forthcoming developments in the past 10 years. In this paper, an overview of the chapter in HBS 2015 is presented. Differences between the first edition 2001 and the new edition of the chapter in the German Highway Capacity Manual are indicated and discussed. In addition, the results of two cases which are not yet included in HBS 2015 are presented.


 

Introduction


The first edition of German Highway Capacity Manual (HBS) was published in 2001 (FGSV, 2001). Now, a new edition was published in 2015 (FGSV, 2015). For the new German Highway Capacity Manual, most major chapters were revised and some of them were totally rewritten.


The joint chapter for diverge, merge, and small weaving segments (not longer than 500m) is a new development in accordance with forthcoming research works in the past 10 years. An overview of the chapter in HBS 2015 is presented in this paper. Procedures dealing with performance analyses and Level of Service (LOS) of those segments are introduced both for freeways and rural highways. Differences between the former HBS 2001 and HBS 2015 are indicated and discussed.


5 Summary and Outlook


In the new German Highway Capacity Manual (HBS) (FGSV, 2015), the chapters for diverge, merge, and small weaving segments is rewritten in accordance with forthcoming developments in the past 10 years. In this paper, an overview of the chapters for diverge, merge, and small weaving segments on freeways and rural highways in HBS 2015 is presented. Procedures dealing with performance analyses and level of service (LOS) of those segments are introduced both for freeways and rural highways. Differences between the former version and the new version of the chapter in HBS are indicated and discussed. In addition, two additional cases for merge and diverge segments on 4 lanes carriageways which are not yet included in HBS 2015 are investigated according to available data. For the two new cases, calibrated parameters and monographs are provided for the further development of HBS.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

براساس پیشرفت‌هایی که در 10 سال گذشته ایجاد شده است، فصل مربوط به بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک در راهنمای جدید ظرفیت بزرگراه‌های آلمان (HBS، نسخه‌ی 2015) بازنویسی شده است. در این پژوهش، یک مرور کلی به‌وسیله‌ی فصل موجود در HBS 2015 ارائه گردیده است. تفاوت‌های بین ویرایش اول در سال 2001 و ویرایش جدید به‌وسیله‌ی فصل موجود در راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان مشخص گردیده است و در مورد آن بحث شده است. علاوه بر این، نتایج دو موردی که تاکنون در HBS 2015 بررسی نشده است، نیز ارائه گردیده است.

1- مقدمه

اولین ویرایش راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان (HBS) در سال 2001 منتشر شده است (FGSV، 2001). در سال 2015 یک ویرایش جدید از این راهنما منتشر گردیده است (FGSV، 2015). در ویرایش جدید راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان، بیشتر فصل‌های اصلی اصلاح شده است و بعضی از آنها به‌صورت کلی بازنویسی شده است.
براساس تحقیقاتی که در 10 سال گذشته ایجاد شده است، فصل مشترک مربوط به بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک (بزرگتر از 500 متر نمی‌باشد) باعث ایجاد یک پیشرفت جدید شده است. در این پژوهش، یک مرور کلی به‌وسیله‌ی فصل موجود در HBS 2015 ارائه شده است. روش‌هایی که با تحلیل عملکرد و سطح سرویس (LOS) این بخش‌ها سر و کار دارد، برای بزرگراه‌ها و جاده‌های فرعی روستایی معرفی شده است. اختلاف‌های بین ویرایش قبلی HBS یعنی مربوط به سال 2001 و HBS مربوط به سال 2015 مشخص گردیده است و در مورد آنها بحث شده است.

5- جمع‌بندی و چشم‌انداز
براساس پیشرفت‌هایی که در 10 سال گذشته ایجاد شده است، فصل‌های مربوط به بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک در راهنمای جدید ظرفیت بزرگراه‌های آلمان (HBS) (FGSV، 2015) مورد بازنویسی قرار گرفته است. در این پژوهش، یک مرور کلی بر روی فصل‌های مرتبط با بخش‌های انشعاب، ادغام و تقاطع کوچک بر روی بزرگراه‌ها و جاده‌های روستایی در HBS 2015 ارائه شده است. روش‌هایی که با تحلیل عملکرد و سطح خدمات (LOS) این بخش‌ها سر و کار دارد برای بزرگراه‌ها و جاده‌های روستایی تعریف شده است. تفاوت بین ویرایش پیشین و ویرایش جدید این فصل HBS مشخص شده است و در مورد آن بحث گردیده است. علاوه بر این، دو حالت اضافی برای بخش‌های ادغام و انشعاب بر روی جاده‌های 4 بانده براساس داده‌های در دسترس ایجاد گردیده است که این دو حالت تاکنون در HBS 2015 بررسی نشده است. برای دو حالت جدید، پارامترها و تک‌نگاست‌ها برای توسعه‌ی بیشتر HBS ارائه گردیده است.


بدون دیدگاه