ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی بر روی برآیند های خارجی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تاثیر گرایش بازار داخلی بر روی برآیند های خارجی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر گرایش بازار داخلی بر روی برآیند های خارجی: نقشه واسطه ای نگرش های کارکنان
عنوان انگلیسی
The influence of internal market orientation on external outcomes: The mediating role of employees’ attitudes
صفحات مقاله فارسی
40
صفحات مقاله انگلیسی
40
سال انتشار
2015
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
9308
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
مجله نظریه و تمرین خدمات - Journal of Service Theory and Practice
دانشگاه
گروه مدیریت بازرگانی و بازاریابی، دانشگاه Jaume I، اسپانیا
کلمات کلیدی
بازاریابی داخلی، کیفیت خدمات، رضایت بیمار، نگرش کارکنان، گرایش به بازاریابی داخلی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بازاریابی داخلی و IMO
تاثیر IMO بر روی نگرش های کارکنان
رابطه بین نگرش کارکنان و برایند های مشتری
روش شناسی
محدوده مطالعه
جمع آوری داده ها و نمونه
شاخص ها
نتایج
اعتبار سنجی مقیاس
بحث و اهمیت
اهمیت نظری
پیامد ها و اهمیت مدیریتی
محدودیت ها و تحقیقات آینده
یادداشت
پیوست
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to analyse the possible influence of internal marketing (represented by internal market orientation (IMO)) on external customer outcomes (perceived service quality and customer satisfaction) through the mediating role of employees’ attitudes (job satisfaction, trust and commitment) that comprise relationship quality. Design/methodology/approach – The authors employ a dyadic methodology, with 244 dyads (employee-the average of his/her three patients) at the outpatient services of five Spanish hospitals. The authors use structural equation modelling (EQS6.1) to test the relationships of the model. Findings – The results corroborate the hypotheses proposed in the model, with the exception of the influence of IMO on commitment. Significant differences in some relationships, depending on the experience of the employee, are also corroborated. Research limitations/implications – The paper analyses one service activity in the same region. Only perceptual data are used to measure the variables of the model. Practical implications – Service companies should consider IMO because it contributes to creating an excellent customer experience. Furthermore, managers should bear in mind their employees’ needs when taking decisions. Originality/value – This paper contributes to the literature by demonstrating, for the first time, the mediating role of relationship quality in the influence of IMO on external outcomes. It is also the first paper in internal marketing to analyse the differences in the consequences of IMO according to employee tenure.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله، تجزیه تحلیل تاثیر احتمالی بازاریابی داخلی( که با گرایش به بازاریابی داخلی(IMO)) نشان داده می شود) بر روی برایند های مشتری خارجی( کیفیت خدمات ادراک شده و رضایت مشتری) از طریق نقش واسطه ای نگرش های کارکنان( رضایت شغلی، اعتماد و تعهد) که شامل کیفیت ارتباط با مشتری است می باشد.
طرح/ روش/ رویکرد: نویسندگان از یک روش زوجی با 244 زوج (کارمند- میانگین سه بیمار او) در خدمات سرپایی پنج بیمارستان اسپانیا استفاده کردند. نویسندگان از مدل سازی معادله ساختاری (EQS6.1) برای آزمون روابط مدل استفاده می کنند.
یافته ها: نتایج موید فرضیات پیشنهادی در مدل به جز تاثیر IMO (گرایش به بازار یابی داخلی) بر روی تعهد است. تفاوت های معنی دار در برخی روابط، بسته به تجربه کارکنان نیز تایید شد.
محدودیت ها/پیامد های تحقیق: این مقاله به تجزیه تحلیل یک فعالیت خدماتی در یک منطقه می پردازد. تنها داده های ادراکی برای اندازه گیری متغیر های مدل استفاده می شود.
پیامد های کاربردی: شرکت های خدماتی بایستی گرایش به بازاریابی داخلی را در نظر بگیرند زیرا به ایجاد یک تجربه مشتری عالی کمک می کند. به علاوه مدیران بایستی در زمان تصمیم گیری، نیاز های کارکنان خود را در نظر بگیرند.
اصلیت/ارزش: این مقاله برای اولین بار با اثبات نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری در تاثیر گذاری گرایش به بازاریابی داخلی بر روی برایند های خارجی به غنای منابع کمک می کند. هم چنین این نخستین مقاله در زمینه بازاریابی داخلی برای تجزیه تحلیل تفاوت ها در اثرات IMO بر طبق تصدی کارکنان می باشد.

بدون دیدگاه