ترجمه مقاله تحلیل اثرات رفتار حرکت مشتریان در مناطق درونی طبقه فروش در فروشگاه خرده فروشی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تحلیل اثرات رفتار حرکت مشتریان در مناطق درونی طبقه فروش در فروشگاه خرده فروشی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تجزیه و تحلیل اثرات رفتار حرکت مشتریان در مناطق درونی طبقه فروش در فروشگاه های خرده فروشی برای خرید خود
عنوان انگلیسی
An analysis of the effects of customers’ migratory behavior in the inner areas of the sales floor in a retail store on their purchase
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
9016
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، بازاریابی و مدیریت منابع انسانی
مجله
هفدهمین کنفرانس بین المللی دانش محور و اطلاعات هوشمند و سیستم های هوشمند
دانشگاه
دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه اوساکا سانگیو، ژاپن
کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل مسیر خرید، رفتار حرکت، فروشگاه های خرده فروشی، استراتژی های بازاریابی، طبقه فروش، منطقه درونی، درخت تصمیم
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش زمینه
3. رویکرد ما
3.1. بررسی اجمالی
3.2. داده های آزمون
3.3. روش سنجش
3.4. نتایج
3.5. بررسی
4. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Recently, the analysis of in-store customer behavior has been garnering increasing attention as a marketing strategy of retail stores. In this paper, we focus on the effects of customers’ migratory behavior in the inner areas on the resulting purchase amount. We examine the difference between the shopping path of high-volume customers and that of low-volume customers in the inner side of the sales floor to investigate how purchase amount differs when the shopping path contains a longer migration in the inner areas or a larger number of transitions from the outer areas to the inner areas.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
به تازگی، تجزیه و تحلیل رفتار مشتری درون فروشگاه به عنوان یک استراتژی بازاریابی فروشگاه های خرده فروشی، توجه فزاینده‌ای را به خود معطوف نموده است. در این مقاله، ما روی اثرات رفتار حرکت مشتریان در مناطق داخلی روی میزان خرید حاصل تمرکز می‌کنیم. زمانی که مسیر خرید دارای حرکت بیشتر در مناطق داخلی و یا تعداد زیادی از انتقال‌ها از مناطق بیرونی به مناطق داخلی است؛ ما به منظور ارزیابی میزان تفاوت خرید، تفاوت بین مسیر خرید مشتریان با حجم خرید بالا و با مشتریان با حجم خرید کم را در داخل طبقه فروش بررسی می‌نماییم.

بدون دیدگاه