ترجمه مقاله یک طراحی جدید از موتور کوچک برجسته دوگانه تک فاز آهنربای دائمی فریت استاتور - نشریه IEEE

ترجمه مقاله یک طراحی جدید از موتور کوچک برجسته دوگانه تک فاز آهنربای دائمی فریت استاتور - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک طراحی جدید از موتور کوچک برجسته دوگانه تک فاز آهنربای دائمی فریت استاتور: مشخصه یابی و دینامیک کنترل شده FEM
عنوان انگلیسی
A novel design of stator Ferrite PM single phase doubly salient small motor: FEM characterization and controlled dynamics
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2014
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
194
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله
کنفرانس بین المللی بهینه سازی تجهیزات برق و الکترونیک
دانشگاه
گروه ماشین های الکتریکی، دانشگاه پلی تکنیک Timisoara، برزیل
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
هندسه موتور
روش طراحی با کمک FEM
تحلیل FEM
الف) بدون بار
ب) بار
دینامیک کنترل شده
بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The present paper introduces a novel two coil 1 phase stator Ferrite PM motor [1]. The main targets are reduced material and fabrication costs in a robust topology at 90% efficiency for a 35W, 1600 rpm case study. Due to complicated flux lines (with tapered airgap for self-starting) and magnetic saturation, direct FEM characterization (preliminary design) was applied. Matlab Simulink modeling for controlled dynamics which made use FEM imposed cogging torque, emf and inductance with rotor position waveforms proved smooth motor starting to rated speed for speed performance, full load in both open loop (V/f) and close loop control.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مقاله حاضر، یک موتور جدید آهنربای دائمی فریت استاتور تک فاز با دو سیم پیچ را معرفی می کند [1]. اهداف اصلی مطالعه حاضر عبارت هستند از کاهش هزینه های مادی و همچنین هزینه های ساخت یک توپولوژی مقاوم با بازده 90% برای یک مورد مطالعاتی 35W و 1600 rpm. به دلیل خطوط شار پیچیده (با شکاف مخروطی برای خودراه اندازی) و اشباع مغناطیسی، مشخص سازی FEM مستقیم (طراحی اولیه) اعمال شد. مدل سازی سیمولینک متلب برای دینامیک های کنترل شده که از FEM تحمیل شده بر گشتاور ذوزنقه ای، emf و اندوکتانس به همراه شکل موج های مکان روتور استفاده می کردند، راه اندازی نرم موتور را تا سرعت اسمی برای عملکرد سرعت، بار کامل در حلقه باز (V/f) و کنترل حلقه بسته اثبات کرد.

بدون دیدگاه