ترجمه مقاله خصوصیات استاتیک موتور آهنربای (مغناطیس) دائمی با برجستگی دوگانه جدید - نشریه IEEE

ترجمه مقاله خصوصیات استاتیک موتور آهنربای (مغناطیس) دائمی با برجستگی دوگانه جدید - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
خصوصیات استاتیک موتور آهنربای (مغناطیس) دائمی با برجستگی دوگانه جدید
عنوان انگلیسی
Static Characteristics of A New Doubly Salient Permanent Magnet Motor
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2001
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
193
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، سیستم های قدرت، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی
مجله
یافته های مربوط به تبدیل انرژی - TRANSACTIONS ON ENERGY CONVERSION
دانشگاه
گروه مهندسی برق و الکترونیک، دانشگاه هنگ کنگ، چین
کلمات کلیدی
موتورهای برجسته ی دوگانه، روش های المان محدود، ضریب القائی، اندازه ضریب القا، ماشینهای مغناطیسی دائمی، خصوصیات استاتیک، گشتاور
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- تجزیه و تحلیل میدان مغناطیسی
3- خصوصیات استاتیک
الف-پیوندشار PM
ب-ضریب های القاء
ج- گشتاور
4- اندازه گیری ضریب القای مغناطیسی
الف- روش مقدار اوج
ب-روش ارزش RMS
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, magnetic field analysis of a new doubly salient permanent magnet (DSPM) motor is carried out based on finite element method (FEM). Hence, the corresponding static characteristics, including PM flux linkage, self-inductance, mutual inductance, and static torque are deduced (the interaction between the PM field and armature field are taken into account). New methods for measuring the motor inductance are also proposed. The theoretical analysis is verified by experimental results.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، آنالیز میدان مغناطیسی یک موتور آهنربای دائمی برجسته ی دو گانه (DSPM) بر اساس روش المان محدود (FEM) انجام شده است. از این رو ، ویژگی های استاتیک متناظر، از جمله پیوند شارPM ، ضریب خود القایی، ضریب القائی متقابل و گشتاور استاتیک (که تعامل بین میدان PM و میدان آرمیچر را در نظر می گیرند) استنتاج شده اند. روش های جدید برای اندازه گیری ضریب القای موتور نیز پیشنهاد شده اند. تجزیه و تحلیل نظری توسط نتایج آزمایشگاهی و تجربی تایید شده است.

بدون دیدگاه