ترجمه مقاله تاثیرات رسانه اجتماعی بر رفتار سازمانی در کشور های غیر دموکرات

ترجمه مقاله تاثیرات رسانه اجتماعی بر رفتار سازمانی در کشور های غیر دموکرات
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیرات رسانه اجتماعی بر رفتار سازمانی در کشور های غیر دموکرات
عنوان انگلیسی
Effects of Social Media on Organizational Behavior in Non-democratic Countries
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
نشریه
Academicstar
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
127
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت استراتژیک
مجله
مجله کسب و کار و اقتصاد - Journal of Business and Economics
دانشگاه
بارسلونا، اسپانیا
کلمات کلیدی
رسانه ی اجتماعی، رفتار سازمانی، کشور های دموکرات غیرِ مرسوم
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تاثیر رسانه ی اجتماعی بر روی رفتار سازمانی و فرهنگ
3. نقش و تاثیرِ رسانه ی اجتماعی در انتقال دموکراسی در کشور های غیر سنتیِ دموکراتیک
4. مدل ادراکی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Many researchers (e.g., Johns, 2014; Parveen, Jaafar & Ainin, 2014; Razmerita, Kirchner & Nabeth, 2014) have suggested the use of social media in companies has several and different positive effects on the behaviors of managers and employees however, the majority of these studies has focused their attention on national and international companies hold in developed countries where the democracy is part of the national culture of their citizens (Mossberger, Wu & Crawford, 2013; Reilly & Hynan, 2014). But what happens when social media is introduced in companies where the national culture doesn’t have embedded the democracy principles? From a theoretical perspective, this study developed a framework based on the current literature in order to suggest several proposals about how the use of social media in this kind of companies affects on some organizational behaviors. Some of these effects on organizational behaviors are the changing in the way how managers lead their employees (Korzynski, 2013; Cho, Hwang & Lee, 2012), the new processes to take decisions that managers and employees use (Diga & Kelleher, 2009; Sigalaa & Chalkitib, 2014) and the ways how employees communicate among them and with managers (Huang, Baptista & Galliers, 2013; Kooa, Watia & Jungb, 2011). The results of this study allow to establish a framework and starting point to research on the effects of social media on organizational behaviors and consequently on the ways how these companies compete in their own countries and in international contexts.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بسیاری از پژوهشگران (برای مثال Johns, 2014; Parveen, Jaafar & Ainin, 2014; Razmerita, Kirchner &Nabeth, 2014) پیشنهاد کرده اند که استفاده از رسانه ی اجتماعی در شرکت ها، تاثیراتِ متفاوت و فراوانی بر رفتارهای مدیران و کارمندان دارد، اگرچه، در اکثرِ این مطالعات توجه بر روی شرکت های ملی و بین المللی ای متمرکز شده است که در کشور های توسعه یافته، در جایی که دموکراسی بخشی از فرهنگِ ملی شهروندان آنها می باشد، برپا شده اند (Mossberger, Wu & Crawford, 2013; Reilly & Hynan, 2014). اما چه اتفاقی می افتد، زمانی که رسانه ی اجتماعی در شرکت هایی معرفی می شود که فرهنگ ملی، اصول دموکراسی را نپذیرفته است؟ از لحاظ نظری، این مطالعه یک چارچوبی را بر اساس ادبیات فعلی گسترش داده است برای پیشنهاد دادن چندین طرح در مورد اینکه چگونه استفاده از رسانه ی اجتماعی در این نوع از شرکت ها بر روی بعضی از رفتار های سازمانی تاثیر گذاشته است. بعضی از این تاثیرات بر روی رفتار های سازمانی، تغییراتی می باشند بر روی روشی که مدیران کارمندانشان را رهبری می کنند (Korzynski, 2013; Cho, Hwang & Lee, 2012)، فرآیند های جدیدی برای تصمیم گیری که مدیران و کارمندان استفاده می کنند (Diga & Kelleher, 2009; Sigalaa & Chalkitib, 2014) و روش هایی که کارمندان با یکدیگر و با مدیران ارتباط برقرار می کنند (Huang, Baptista & Galliers, 2013; Kooa, Watia &Jungb, 2011). نتایج این مطالعه چارچوب ونقطه ی آغازی برای پژوهش بر روی تاثیرات رسانه ی اجتماعی بر روی رفتار های سازمانی و در نتیجه بر روی روش های چگونگی رقابت این شرکت ها در کشور های خودشان و در زمینه های بین المللی، می باشد.

بدون دیدگاه