ترجمه مقاله پیام های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله پیام های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیام های ناخواسته در تبلیغات آنلاین به جوانان: شبیه سازی غیر قانونی مواد مخدر در یک کمپین بازاریابی ورزشی کانادا
عنوان انگلیسی
Unintended Messages in Online Advertising to Youth: Illicit Drug Imagery in a Canadian Sports Marketing Campaign
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F800
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی و روانشناسی عمومی
مجله
مجله سلامت نوجوانان - Journal of Adolescent Health
دانشگاه
گروه روانشناسی، دانشگاه مک گیل، مونترال، کبک، کانادا
فهرست مطالب
چکیده
روش ها
طرح مطالعه
تحلیل آماری و روش ها
نتایج
بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose: We assessed the potential for harmful messages in online advertisements targeted to youth, using the example of the Canadian “Light It Up” marketing campaign from a large sports corporation. Methods: We undertook a cluster randomized controlled trial of 20 secondary school classes in Montreal, Canada. Classes were randomly allocated to view a “Light It Up” advertisement (n ¼ 205) or a neutral comparison advertisement (n ¼ 192). The main outcome measures were self-reports of illicit drug messages in the advertisements. Results: Of the students, 22.9% reported that the “Light It Up” advertisement contained illicit drug messages compared with 1.0% for the comparison advertisement (relative risk, 22.0; 95% confidence interval, 6.5e74.9). Conclusions: Although meant to promote sports, youth in this study believed that the “Light It Up” advertisement was related to illicit drugs. The campaign illustrates how advertisements may inadvertently market unwanted behaviors to children.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده: ما به ارزیابی پتانسیل پیام های نامطلوب در تبلیغات آنلاین برای جوانان با استفاده از یک نمونه از کمپین بازاریابی کانادا موسوم به آن را روشن کن، از یک شرکت بزرگ ورزشی پرداختیم.
روش ها: یک آزمایش کنترل شده تصادفی متغیر از20 کلاس راهنمایی در مونترال کانادا در نظر گرفته شد. کلاس ها به طور انتخابی به تبلیغات لایت ایت اپ(n=205) و یا تبلیغات مقایسه خنثی(n=192) تخصیص داده شد. شاخص های برایند اصلی، خود گزارش های پیام های مواد مخدر غیر قانونی در تبلیغات بودند.
نتایج: از دانش آموزان، 22.9 درصد گزارش گردند که تبلیغات لایت ایت آپ حاوی پیام های های غیر قانونی مواد مخدر در مقایسه با 1 درصد برای تبلیغات مقایسه ای بود( خطر نسبی 22، فاصله اطمینان 95 درصد).
نتیجه گیری: جوانان در این مطالعه بر این باور بودند که تبلیغات فوق مربوط به مواد مخدر غیر قانونی بود. کمپین نشان داد که چگونه تبلیغات به رفتارهای ناخواسته دامن می زنند.

بدون دیدگاه