ترجمه مقاله مبحث واحد اندازه گیری فرهنگ بازاریابی در موسسات خدماتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مبحث واحد اندازه گیری فرهنگ بازاریابی در موسسات خدماتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مبحث واحد اندازه گیری فرهنگ بازاریابی در موسسات خدماتی
عنوان انگلیسی
Toward the Measurement of the Marketing Culture of a Service Firm
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
1990
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8337
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه ایالتی میسیسیپی ایالات متحده آمریکا
فهرست مطالب
مقدمه
فرهنگ سازمانی
میزان اهمیت فرهنگ
تشخیص بر اساس و پایه ی درک
روش شناسی
نتایج
برنامه های کاربردی و دستورالعمل های بالقوه برای پژوهش های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

There is now general agreement among scholars that services marketing is different, and perhaps more difficult to analyze, than goods marketing because of four welldocumented features of services. Two related characteristics of services are intangibility (Berry, 1980; Dearden, 1978; Lovelock, 1981; Thomas) and perishability (Bateson, 1977), which mean that services cannot be seen, felt, tasted, or touched in the same manner in which goods can be sensed. Because of these characteristics, services cannot be inventoried, which has important implications for demand and supply. A third unique characteristic of services is inseparability of production and consumption (Booms and Nyquist, 1981; George, 1979; Upah, 1980). Regan (1963) points out that while goods are produced, sold, and then consumed, services are sold, then produced and consumed simultaneously. Because of this inseparability characteristic, it is common for the buyer to participate in producing the service, thereby affecting the performance and quality of the service. Another important characteristic of services is heterogeneity (Berry, 1980; Booms and Bitner, 1981), which entails the inability of a producer to provide consistent service performance and quality.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
درحال حاضر قراردادی میان محققان منعقد گردید که بازگوی متفاوت بودن و دشوار بودن تجزیه و تحلیل بازاریابی خدمات است که این تفاوت و میزان دشواری از بازاریابی کالا بیشتر می باشد و علت آن 4 ویژگی مستقل خدمات است. بری 1980،دیردن1978،لاولاک1981 و توماس و بتسوون1977 بر این باوربودند که دو مورد ازاین ویژگی ها ناملموس بودن وازبین رفتن آنهاست بدین معنا که خدمات همانند کالا قابل دیدن ولمس کردن نیستند. بهi مین خاطرخدمات را نمی توان انبار کرد واین مورد پیامدهای مهمی برای عرضه و تقاضا دارد.ویژگی منحصربه فرد سوم خدمات جداناپذیر بودن تولید و مصرف است ورگان 1963 اشاره کرد که همزمان با تولید، فروش و مصرف کالاها روند فروش، تولید و مصرف در خدمات انجام می شود. به علت همین ویژگی مشارکت در تولید برای خریدار امری مرسوم است و در نتیجه عملکرد و کیفیت خدمات تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی دیگر از مشخصات مهم خدمات، ناهمگونی است که موجب ناتوانی تولید کننده برای ارائه خدمات با کیفیت وعملکرد مداوم می شود.

بدون دیدگاه