ترجمه مقاله چارچوب نظری برای آموزش کاربردی اقلیم

ترجمه مقاله چارچوب نظری برای آموزش کاربردی اقلیم
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چارچوب نظری برای آموزش کاربردی اقلیم: 1- مفاهیم و اصول آموزش بزرگسالان که بایستی در زمان توسعه و ارایه آموزش در نظر گرفته شوند.
عنوان انگلیسی
Theoretical framework for applied climate education: 1. Adult Learning Concepts and Principles to consider when developing and delivering training
صفحات مقاله فارسی
16
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1239
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی و جغرافیا
گرایش های مرتبط با این مقاله
آب و هواشناسی و مدیریت آموزشی
فهرست مطالب
1-مقدمه
2-پیش زمینه
3- اصول و مبانی
4-ایده های بهبود وضعیت
4-1 بررسی آموزش تکمیلی
4-2 آموزش و تعلیم غیر رسمی
4-3 استفاده از اصول آموزشی بزرگ سالان در فرصت های آموزشی
4.3.1 تشخیص سبک های یادگیری
4-3-2 توجه به لجستیک و فرایند
الف: محتوی
ب: تبلیغات
پ: فرایند
د: ارایه کننده ها
ذ: فرمت
ر: ارزیابی
ش: حل مسئله مشارکتی
4-4 درک و استفاده از پیش بینی ها
4.5 مواد پشتیبانی آموزش بزرگ سالان
5-خلاصه
6-نتیجه گیری
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
1-مقدمه
اقلیم یا آب و هوای متغیر اثرات عمده ای بر تولید کشاورزی و مدیریت منابع پایدار دارد( نیکولز 1985، گارنت و خانداکر 1992، بکلی 2000). درک و دانش بهتر این اقلیم متغیر از حیث شیوه تاثیر گذاری آن بر تولید، منابع طبیعی و بازار، برای تولید کننده ها و تجارت محصولات کشاورزی در راستای حفظ یا بهبود صنعت خود از اهمیت حیاتی برخوردار است( هامر و همکاران 2000). بهبود دانش و مهارت ها به منظور مقابله و سازگاری بهتر با اقلیم، هدفی است که دولت استرالیا از دیرباز بر روی آن با تاکید بر لزوم افزایش اتکا به نفس کار می کند زیرا خشکسالی دیگر به عنوان یک "شرایط استثنایی" در نظر گرفته نمی شود( آنون 1990).
به این ترتیب تلاش هایی باید برای آموزش و تعلیم نه تنها تولید کننده ها، بلکه سایر ذی نفعان در زنجیره تولید غذا و فیبر که در شرایط زیر تاثیر خود را می گذارند اختصاص داده شود:
• زمانی که تولید به دلیل خشک سالی و یا سایر مسائل ناشی از اقلیم و آب و هوا با مشکل مواجه می شود یا
• زمانی که جوامع تحت تاثیر منفی سایر مسائل اقلیمی نظیر مشکلات مربوط به رقابت بر سر آب و مسائل و مشکلات دیگر منابع نظیر فرسایش و شوری قرار می گیرند.
این مقاله اصول و مفاهیم یادگیری بزرگ سالان راکه به طور موفق در آموزش کاربردی کشاورزی و اقلیم به کار برده شده است توصیف می کند.

بدون دیدگاه