ترجمه مقاله حاکمیت رابطه در روابط عرضه کننده با خریدار - نشریه الزویر

ترجمه مقاله حاکمیت رابطه در روابط عرضه کننده با خریدار - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
حاکمیت رابطه در روابط عرضه کننده با خریدار: اثرات میانجی کننده گوانکسی (مدل چینی بازاریابی رابطه مند) بین فردی مرزگستران در بازار B2B چین
عنوان انگلیسی
Relational governance in supplier-buyer relationships: The mediating effects of boundary spanners' interpersonal guanxi in China's B2B market
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2018
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1339
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج ننشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده اقتصاد و مدیریت، انستیتوی فناوری شانگهای، چین
کلمات کلیدی
حاکمیت رابطه، بازاریابی رابطه ای، گوانکسی بین فردی، رفتار فرصت طلبانه، چین
کلمات کلیدی انگلیسی
Relational governance - Relationship marketing - Interpersonal guanxi - Opportunistic behavior - China
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.12.029
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
چارچوب مفهومی
حاکمیت رابطه (RG)
بازاریابی رابطه و RMO
روبط بین سازمانی و گوانکسی بین فردی
فرضیه های تحقیق
RMO و حاکمیت رابطه
گوانکسی بین فردی و نظارت بر روابط
نقش میانجی گری درگوانکسی بین فردی
حاکمیت رابطه و فرصت طلبی
روش اجرا
مطالعه ازمایشی و نمونه
سنجشها
سوگیری متداول در روش اجرا
نتایج
دلالت های نظری
دلالت های مدیریتی
محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Based on the literature on relationship marketing and marketing channel research, this study proposes that in a channel relationship, interpersonal guanxi between boundary spanners of channel partners mediates the relationship between a firm's relationship marketing orientation and relational governance. Using the data collected from about 300 Chinese manufacturers and their suppliers, this study shows that relationship marketing orientation positively relates to relational governance, and boundary spanners' interpersonal guanxi mediates this relationship. Relational governance further affects channel partners' opportunistic behaviors. This study also discusses the findings' implications for marketing practitioners and suggestions for future research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
براساس متون علمی درزمینه بازاریابی رابطه ای و تحقیقات کانال بازاریابی، این مطالعه مطرح کرده است که در یک رابطه کانال، گوانکسی بین فردی میان مرزگستران شرکای کانال باعث واسطه گری رابطه میان جهت گیری بازاریابی رابطه ای یک شرکت و حاکمیت رابطه می باشد. با استفاده از داده های جمع اوری شده از حدود 300 تولیدکننده چینی و عرضه کنندگان آنها، این مطالعه نشان می دهد که بازاریابی رابطه ای جهت گیری بازاریابی رابطه ای به طور مثبتی به حاکمیت رابطه مرتبط است و گوانکسی بین فردی مرزگستران واسطه این رابطه می باشد. حاکمیت رابطه باز بر رفتارهای فرصت طلبانه شرکای کانال تاثیر دارد. این مطالعه همچنین به بحث درباره دلالت های یافته ها برای دست اندرکاران بازاریابی می پردزد و پیشنهاداتی برای تحقیقاتی آتی ارائه می دهد.

بدون دیدگاه