ترجمه مقاله اداره امور عمومی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله اداره امور عمومی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اداره امور عمومی: از فرهنگ بوروکراتیک تا فرهنگ شهروندی
عنوان انگلیسی
Public administration From bureaucratic culture to citizen-oriented culture
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
1999
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8414
دانشگاه
گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آلیکانته، اسپانیا
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
کلمات کلیدی
فرهنگ سازمانی، اداره امور عمومی، بوروکراسی، تغییرات سازمانی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دولتی
مجله
مجله بین المللی مدیریت بخش عمومی - The International Journal of Public Sector Management
فهرست مطالب

چکیده
ویژگی‌های فرهنگ سازمانی و امکان‌پذیری آن در اداره امور عمومی
متدولوژی برای تشخیص فرهنگی در ادارات عمومی عمومی
مشاهده فیزیکی ادارات امور عمومی
حسابرسی مواد چاپی
نظرسنجی‌ها و مصاحبه‌ها
مشکلات فرهنگ بوروکراتیک و مشخصات جهت‌گیری عمومی
تحول فرهنگ بوروکرتیک: رویکردی اولیه
تشخیص فرهنگ کنونی
توضیح نیاز به تغییرات
تعریف ارزش‌های مطلوب
مشارکت مدیریت
آگاه‌سازی همکاران از این نیاز جدید
تغییر نمادها
جایگزینی برنامه‌های آموزشی به شیوه‌ای که کارمندان، ارزش‌های مطلوب فعلی را بشناسند
بازبینی متناوب ارزش‌ها
نتیجه‌گیری‌ها

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده
این مقاله به تجزیه و تحلیل این موضوع می‌پردازد که اداره امور عمومی، خدمات ارائه شده خود به شهروندان را چگونه از طریق فرهنگ سازمانی مناسبی بهبود می‌بخشد؛ برای این منظور، مقاله حاضر با مطالعه ویژگی‌های خاص فرهنگ اداره امور عمومی آغاز می‌شود. در این راستا، این مقاله، طبقه‌بندی‌های موجود در اداره امور عمومی، نقش فرهنگ در این نهادها، و نحوه تشخیص چنین فرهنگی را مورد بررسی قرار می‌دهد. سپس مسائل فرهنگ بوروکراتیک را به عنوان فرهنگ معمول بسیاری از نهادهای دولتی توصیف می‌کند و ویژگی‌های خدمات دولتی و فرهنگ شهروندی را به طور مختصر شرح می‌دهد. در نهایت، متدلوژی خاصی را برای تطبیق فرهنگ بوروکراتیک با فرهنگی مبتنی بر مفهوم خدمت به شهروندان، همراه با تجزیه و تحلیل زمان ضرورت اصلاحات، ارائه می‌دهد.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract

This paper analyzes how public administration may improve the service it offers to citizens through a suitable organizational culture; for this purpose, it starts by studying the specific features of the culture of public administration. In this respect, it analyzes the existing taxonomies in public administration, the role of culture in these agencies and how a diagnosis of such culture is made. Then, it describes the problems of bureaucratic culture, typical of many public agencies, and briefly describes the features of a public service, citizen-oriented culture. Finally, it proposes a specific methodology for the modification of a bureaucratic culture into a culture based on the notion of serving the citizen, together with an analysis of when modification is necessary.


بدون دیدگاه