ترجمه مقاله نقش فاصله روان شناختی در جبران بی اعتمادی در خرده فروشان آنلاین ناشناس - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش فاصله روان شناختی در جبران بی اعتمادی در خرده فروشان آنلاین ناشناس - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
احساس نزدیکی از دور: نقش فاصله روان شناختی در جبران بی اعتمادی در خرده فروشان آنلاین ناشناس
عنوان انگلیسی
Feeling Close From Afar: The Role of Psychological Distance in Offsetting Distrust in Unfamiliar Online Retailers
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F558
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت بازرگانی و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله خرده فروشی - Journal of Retailing
دانشگاه
دانشگاه صنعتی شولیک، دانشگاه یورک، تورنتو، کانادا
کلمات کلیدی
نظریه سطح تفسیر، فاصله روان شناختی، خرده فروشی چندکاناله، خرده فروشی اینترنتی
فهرست مطالب
چکیده
پیش زمینه تحقیق
تئوری سطح تفسیر و ابعاد مختلف فاصله روان شناختی
فاصله روان شناختی، تفسیری، اعتماد و قصد خرید
جمع بندی
مطالعه 1: اثرات یک فروشگاه فیزیکی بر روی فاصله روان شناختی، اعتماد و قصد خرید
نتایج و بحث
بحث عمومی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

E-commerce offersretailersthe opportunity to attract new customers online; however, consumer distrust toward unfamiliar retailers can seriously impede these efforts. Construal Level Theory suggests that such distrust can be partially understood in terms of psychological distance, and that reducing psychological distance using simple website tactics should overcome distrust and encourage first-time purchases. Studies 1 and 2 show a physically distant retail store, or lack of a physical store altogether, contribute to psychological distance, distrust, and reluctance to purchase online. Studies 2 and 3 further show that website images of an office building (increased tangibility), or the owner’s name and appearance (social proximity), can improve trust and purchase intentions by specifically reducing the psychological distance otherwise associated with purely virtual or physically distant retailers

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تجارت الکترونیک فرصتی را برای خرده فروشان جهت جذب آنلاین مشتریان جدید در اختیار می گذارد، با این حال، بی اعتمادی مصرف کننده به خرده فروشان ناشناس می تواند یک مانعی جدی برای این تلاش ها باشد. تئوری سطح تفسیر، پیشنهاد می کند که این بی اعتمادی را می توان تا حدودی از حیث فاصله روانشناختی درک کرد و این که کاهش فاصله روان شناختی با استفاده از تاکتیک های وب سایتی ساده بایستی بر بی اعتمادی غلبه کرده و موجب تشویق به خرید های اولین بار شود. مطالعات 1 و 2 یک فروشگاه خرده فروشی دور دست از نظر فیزیکی و یا عدم وجود یک فروشگاه فیزیکی را نشان می دهند که روی هم رفته در ایجاد فاصله روان شناختی، بی اعتمادی و عدم تمایل برای خرید انلاین نقش دارند. مطالعات 2 و 3 نیز نشان می دهند که تصاویر یک ساختمان اداری در وب سایت( قابلیت ملموس بودن بالا) یا نام و ظاهر مالک( نزدیکی اجتماعی) را نشان میدهند که موجب بهبود اعتماد و قصد خرید از طریق کاهش فاصله روان شناختی مرتبط با خرده فروشان دوردست واقعی یا مجازی می شود.

بدون دیدگاه