تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله گروه ضربت NAACP در زمینه آموزش کیفی

عنوان فارسی: گروه ضربت NAACP در زمینه آموزش کیفی
عنوان انگلیسی: NAACP Task Force on Quality Education
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 40 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 49 (2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2017 فرمت مقاله انگلیسی : pdf
فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فونت ترجمه مقاله : بی نازنین
سایز ترجمه مقاله : 14 نوع مقاله : ISI
نوع ارائه مقاله : ژورنال کد محصول : F1641
محتوای فایل : zip حجم فایل : 8.95Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه

خلاصه اجرایی

یافته ها

توصیه هایی به هیئت مدیره انجمن ملی پیشرفت سیاهپوستان

بودجه منصفانه تر و مناسب تر برای همه مدارسی که به دانش آموزان رنگین پوست خدمت می کنند.

اصلاح مالی مدرسه ضروری است.

برای متوقف کردن شکاف پیشرفت، در مدارس کم کارایی و مدارسی با فرصت های قابل توجه سرمایه گذاری کنید.

دستور یک تالیف دقیق و فرایند تکرار چارترها

حذف مدارس چارتری سودآور

گزارش گروه ویژه ی انجمن ملی پیشرفت سیاهپوستان درمورد معرفی آموزش باکیفیت

نگاه کلی به جلسات گروه ویژه

مقدماتی بر مدارس چارتری

چه کسانی در مدارس چارتری حضور دارند؟

مدارس چارتر چگونه تامین بودجه می شوند؟

مدارس چارتری چگونه کارمند استخدام می کنند؟

دانش آموزان در مدرسه های چارتری چگونه تحصیل می کنند؟

یافته ها

یافته های به دست آمده از هفت جلسه، در زیر ارائه شده است. این یافته ها در چهار موضوع اصلی زیر قرار دارند:

فقدان سرمایه گذاری آموزشی و آموزش باکیفیت در شهرهای مرکزی

منافع به دست آمده از مدارس چارتری

مشکلات دریافت شده با مدارس چارتر

مسائل مربوط به دسترسی و نگهداری

نگرانی ها درمورد کیفیت

مسائل مربوط به پاسخگویی و شفافیت

چالش های انتقال و بسته شدن مدارس

مسائلی با چارترهای سودآور

نگرانی درمورد مسئولیت پذیری

شفافیت و صدا

دسترسی و استانداردها

مجوز و تأمین مالی

نیازی برای یک سیستم

توصیه ها

1. تأمین بودجه ی عادلانه تر و مناسب تر برای مدارسی که به دانش آموزان رنگین پوست خدمت می کنند.

2. سرمایه گذاری سودمندانه در مدرسه های کم کار و مدارسی با فرصت های مهم و شکاف های موفقیت

3. توسعه و اجرای معیارهای پاسخگویی قوی برای مدرسه چارتر

4. ملزم کردن شفافیت مالی و تساوی حقوق در رابطه با منابع درآمد و نحوه تخصیص منابع.

5. حذف مدارس چارتر سودآور

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

EXECUTIVE SUMMARY

Here's the moral walk: That the same quality and equity that a child would receive in Bloomfield Hills is guaranteed for every child in the city of Detroit… that we insist a system, not hodgepodges of opportunity, but a comprehensive system for all children. We started to ensure that all children are provided a quality education… That was the promise of Brown versus the Board of Education…. Now, the moral voice, Proverbs 31:8, asks: "Who will speak for those who cannot speak for themselves?" Vice President Derrick Johnson (Detroit Hearing)

“Can charter schools be part of the solution? Absolutely! But that solution must be intentional, well-planned growth that takes into account the health and sustainability of the entire public education system, including the so-called traditional public schools that educate 90% of our country’s students”. Chris Ungar, Past President, of the California School Boards Association and Former Special Education Director in the San Luis Obispo County Office of Education. (Los Angeles Hearing)

نمونه متن ترجمه

خلاصه اجرایی

سیر اخلاقی: کیفیت و عدالت یکسانی که یک کودک در بلومفیلد هیلز دریافت می کند برای هر کودک در شهر دیترویت تضمین شده است ... ما بر سیستم جامع برای همه کودکان پافشاری می کنیم نه بر سیستم فرصت های مخلوط. ما شروع کردیم تا مطمئن شویم برای همه بچه ها یک آموزش با کیفیت فراهم است ... این وعده ی براون در مقابل هیئت آموزش بود ... در حال حاضر خواسته اخلاقی، سوالات 31:8 مثال می زند: "چه کسی برای کسانی که نمی توانند برای آن ها صحبت کنند صحبت خواهند کرد؟" معاون رئیس جمهور، دریک جانسون (جلسه دیترویت).

"آیا مدرسه های چارتری می توانند بخشی از راه حل باشند؟ مسلما! اما این راه حل باید رشد عمدی و برنامه ریزی شده باشد که سلامت و پایداری کل نظام آموزش عمومی، از جمله مدارس دولتیِ به اصطلاح سنتی که 90٪ از دانش آموزان کشور ما را آموزش می دهند را مورد توجه قرار دهد". کریس اونگر ، رئيس سابق انجمن هیئت مدیره ی مدرسه ی کالیفرنیا و مدیر سابق آموزش ویژه در اداره آموزش بخش سان لوئیس اوبیسپو . (جلسه لس آنجلس)