ترجمه مقاله مدیریت توجه کارکنان و برندسازی داخلی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت توجه کارکنان و برندسازی داخلی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت توجه کارکنان و برندسازی داخلی
عنوان انگلیسی
Managing employee attention and internal branding
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8401
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، و مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه Bath، کلورتون دان، انگلستان
کلمات کلیدی
برندسازی داخلی (Internal branding)، جهت گیری برند (Brand orientation)، رفتارهای برندسازی کارمند (Employee brand-building behaviors)، دیدگاه مبتنی بر توجه (Attention-based view)، ارتباطات بین‌بخشی (Inter-functional communications)، سازمان غیرانتفاعی (Nonprofit organizations)
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. نظریه و فرضیات
2.1. دیدگاه مبتنی بر توجه در برندسازی داخلی
2.2. اثرات تعدیلی ارتباطات بین‌بخشی
3. روش شناسی تحقیق
3.1. زمینه تحقیقات
3.2. طرح تحقیقات
3.3. کیفیت اندازه گیری
4. یافته ها
4.1. آزمون فرضیات
4.2. مطالعات بیشتر
5. بحث و نتیجه گیری
5.1. پیامدهای علمی
5.2. پیامدهای مدیریتی
5.3. محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

We extend the marketing literature on internal branding by developing a theoretical framework to explain the processes whereby brand orientation affects in- and extra-role employee brand-building behavior from the theoretical perspective of the attention-based view. The results of a survey of 314 UK-based nonprofit organizations show that brand orientation leads to the development of internal branding mechanisms, which in turn fosters in-role employee brand-building behaviors. We also find that internal branding mechanisms mediate the effects of brand orientation on extra-role employee brand-building behavior, as there exists an inverted U-shaped relationship between internal branding mechanisms and extra-role employee brand-building behaviors. Furthermore, our result shows that the inverted U-shaped relationship between internal branding mechanisms and extra-role employee brand-building behaviors flips to a concave upward curve when strong interfunctional communications exist.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ما با توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح فرآیندهایی که به موجب آن جهت گیری برند بر رفتار درون نقشی و فرانقشی برندسازی کارمندان از منظر دیدگاه مبتنی بر توجه تاثیر می گذارد، به بسط و گسترش ادبیات بازاریابی در زمینه برندسازی داخلی پرداختیم. نتایج یک نظرسنجی از 314 سازمان غیر انتفاعی مستقر در بریتانیا نشان داد که جهت گیری برند منجر به توسعه مکانیزم های برندسازی داخلی گشته و این امر نیز به نوبه خود به پرورش رفتارهای درون نقشی برندسازی کارکنان می انجامد. هم چنین ما دریافتیم مکانیزم های برندسازی داخلی در اثرات جهت گیری برند بر روی رفتار فرانقشی برندسازی کارکنان نیز دخالت دارند چرا که یک رابطه U شکل معکوس بین مکانیزم های برندسازی داخلی و رفتارهای فرانقشی برندسازی کارمندان وجود دارد. افزون بر این، نتایج ما نشان داد که رابطه U شکل معکوس بین مکانیزم های برندسازی داخلی و رفتارهای فرانقشی برندسازی کارکنان در هنگامی که ارتباطات بین‌بخشی قوی وجود دارد، به یک منحنی مقعر رو به بالا منجر می گردد.

بدون دیدگاه