ترجمه مقاله اثرات سبک رهبری، چارچوب سازی و تئوری کانون تنظیم ارتقا بر رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله اثرات سبک رهبری، چارچوب سازی و تئوری کانون تنظیم ارتقا بر رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثرات سبک رهبری، چارچوب سازی و تئوری کانون تنظیم ارتقا بر روی رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی
عنوان انگلیسی
The Effect of Leadership Style, Framing, and Promotion Regulatory Focus on Unethical Pro-Organizational Behavior
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2015
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F624
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مجله
مجله اخلاق تجاری - Journal of Business Ethics
دانشگاه
گروه مدیریت، کالج تجاری LeBow، دانشگاه Drexel، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
چارچوب بندی، رهبری تعاملی، رهبری تحول گرا، تمرکز تنظیمی ارتقا، رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی
فهرست مطالب
چکیده
فرضیات و منطق نظری
UBP(UBP(رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی) ) و مدل تعامل گرای شخص-وضعیت
رهبری تحول گرا و تعاملی
نقش چارچوب بندی
چارچوب بندی سود
چارچوب بندی زیان
نقش تاکید تنظیمی ارتقای پیروان
روش
داده و نمونه
روال کار
شاخص ها
کنترل تغییر
رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی
دیدگاه تنظیمی ارتقایی
نتایج
بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The goal of this paper is to examine the impact of leadership and promotion regulatory focus on employees’ willingness to engage in unethical pro-organizational behavior (UPB; Umphress and Bingham, J Appl. Psychol 95:769–780, 2011). Building from a person–situation interactionist perspective, we investigate the interaction of leadership style and how leaders frame messages, as well as test a three-way interaction with promotion focus. Using an experimental design, we found that inspirational and charismatic transformational leaders elicited higher levels of UPB than transactional leaders when the leaders used loss framing, but not gain framing. Furthermore, followers’ promotion regulatory focus moderated this relationship such that the effect held for followers with low promotion focus, but not for individuals with high promotion focus. Our findings extend the understanding of UPB, offer theoretical mechanisms to explain when this behavior occurs, and contribute to leadership theory and research on ethical decision making.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله، بررسی اثر کانون تنظیم تبلیغات و سبک رهبری بر روی تمایل کارکنان برای مشارکت در رفتار حامی سازمانی غیر اخلاقی( UBP: امپرس و بینگهام، 95:769-780، 2011) می باشد. با استناد به دیدگاه تعاملگرایی شخص- وضعیت، ما به بررسی تعامل و اثر متقابل سبک رهبری و شیوه چارچوب بندی پیام ها و نیز تست تعامل سه سویه با دیدگاه ارتقا میپردازیم. با استفاده از طرح ازمایشات، نتایج نشان داد که رهبران تحول گرای کاریزماتیک و الهام گرا، سطوح بالایی از UBP را نسبت به رهبران تعاملی را نشان می دهد به خصوص زمانی که رهبران از چارچوب بندی زیان و نه چارچوب بندی سود استفاده می کنند. به علاوه، کانون تنظیمی ارتقای رهبران موجب تعدیل این رابطه می شود به طوری که این اثر برای پیروان با دیدگاه ارتقایی پایین صدق می کند نه برای افراد با دیدگاه ارتقایی بالا. یافته های ما، به توسعه دانش UBP کمک کرده و از این روی مکانیسم های نظری را برای توضیح زمان وقوع رفتار ارایه کرده و به تقویت تئوری رهبری و تحقیقاتب ر روی تصمیم گیری اخلاقی کمک میکند.

بدون دیدگاه