دانلود ترجمه مقاله روند بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر مبنای وب کاوی - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله روند بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر مبنای وب کاوی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روندهای جدید بازاریابی الکترونیکی هوشمند بر مبنای وب کاوی برای فروشگاههای الکترونیکی
عنوان انگلیسی
New trends of Intelligent E-Marketing based on Web Mining for eshops
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4630
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و کامپیوتر و گرایش های مدیریت بازاریابی، نرم افزار، مدیریت بازرگانی، مدیریت نوآوری، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت اجرایی و MBA
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری (Social and Behavioral Sciences)
دانشگاه
پارک فناوری Donostiako، اسپانیا
کلمات کلیدی
بازاریابی الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، وب کاوی، روندهای بازاریابی الکترونیکی، ردپای دیجیتال
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ روش
۳ نتایج و بحث
۱ ۳ نتایج بررسی ها و مصاحبه ها
۲ ۳ تفکر و بحث بر مبنای راه حل های ارائه شده
۳ ۳ روندها و شیوه های انتخاب براساس درجه نوآوری و تلاش در جهت پیاده سازی
۴ ۳ ابزارهای تجاری و منبع باز
۴ نتایج و کار آتی

 

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

E-marketing is the concentration of all efforts in terms of adapting and developing marketing strategies into the virtual spaces: web, social media… In an e-commerce site, e-marketing must help consumers in their purchase. This requires precise knowledge of the customer´s preferences. For this reason, holders of e-shops must find out to whom, to what, how and when to refer to the customer, ergo, to know the “consumer decision journey” and strengthen their engagement. This analysis is obtained when the customer is visiting an e-shop because (s)he leaves a digital footprint that can be used to understand his/her needs, desires and demands as well as to improve web presence. These data can be used for data mining to understand the e-marketing and selling processes in a better way. In this paper a survey of 86 e-shops in Spain is presented. In the conclusions, some ideas for good emarketing practices related to the buying behaviour analysis of customers are shown. Hence, new trends in e-marketing are suggested from a strategic, tactical and operational level in which different data mining techniques ease the purchase and the engagement.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بازاریابی الکترونیکی به تمرکز کلیه تلاشها برحسب تطبیق و توسعه استراتژیهای بازاریابی در فضاهای مجازی: وب، رسانه های اجتماعی و غیره اتلاق می گردد. در یک سایت تجارت الکترونیکی، بازاریابی الکترونیکی بایستی به مصرف کنندگان در جهت خرید کمک نماید. این امر مستلزم دانش و آگاهی دقیق از رجحان های مشتریان می باشد. به این دلیل، دارندگان فروشگاههای الکترونیکی (اینترنتی) بایستی بفهمند، به چه کسی، چه چیزی، چگونه و کی به مشتریان اشاره کنند، پس باید از مسیر تصمیم گیری مصرف کننده مطلع بوده و تعهد وتعلق آنها را تقویت نمایند. این تجزیه و تحلیل زمانی انجام می شود که مشتری از یک فروشگاه الکترونیکی دیدن نماید، زیرا او ردپای دیجیتالی برجای می گذارد که از آن می توان برای درک و شناخت نیازها، گرایشات ،تقاضاها، و همچنین بهبود حضور وب استفاده نمود. از این داده ها می توان برای داده کاوی جهت شناخت بازاریابی الکترونیکی و فرایندهای فروش به شیوه ای بهتر استفاده نمود. در این مقاله، 86 فروشگاه الکترونیکی در اسپانیا مورد بررسی قرار گرفته است. در خاتمه، ایده هایی برای شیوه های بازاریابی الکترونیکی خوب در رابطه با تجزیه و تحلیل رفتار خرید مشتریان نشان داده شده است. بنابراین، روندهای جدیدی در زمینه بازاریابی الکترونیکی از سطوح استراتژیکی، تاکتیکی و عملیاتی پیشنهاد شده است که تکنیک های داده کاوی مختلف، روند خرید و تعهد و تعلق را راحت می کنند.

بدون دیدگاه