ترجمه مقاله شعبه های مرکزی برای اثرات انتقال تابعه بر بهره برداری از راهبرد بازاریابی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله شعبه های مرکزی برای اثرات انتقال تابعه بر بهره برداری از راهبرد بازاریابی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شعبه های مرکزی برای اثرات انتقال تابعه بر بهره برداری از راهبرد بازاریابی
عنوان انگلیسی
Headquarters to subsidiary transfer effects on marketing strategy exploitation
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2019
شاخص H_index مجله
158 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1683
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده بازرگانی گریفیت، دانشگاه گریفیت، استرالیا
کلمات کلیدی
بهره برداری از راهبرد بازاریابی، پژوهش پیمایشی، مدل سازی معادله ساختاری، اثرات انتقال
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing strategy exploitation - Survey research - Structural equation modeling - Transfer effects
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.01.020
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب های نظری و فرضیه
3. روش
3.1. چارچوب نمونه برداری و مشخصات نمونه
3.2. تعصب روش متداول
3.3. معیارها
4. بحث و پیامدها
5. محدودیت ها و جهات پژوهش
ضمیمه A
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The transfer of locally created marketing strategies worldwide represents a key competitive advantage for multinational corporations (MNCs). Although a research topic of much interest, empirical content of past studies is scarce. Absorptive capacity studies typically test direct effects of either the transfer capacity of the strategy's initiator or the recipient's ability to process and exploit the strategy on related learning outcomes. Mixed findings allow the possibility of more complex relationships. This study examines the relationships between MNC headquarters and marketing units located in subsidiary firms using a sample of 213 marketing managers. The study systematically explores linear, interaction, and quadratic effects within a structural equation modeling paradigm. The findings indicate that the relationship between a MNC headquarters' transfer capacity and a subsidiary marketing unit's processing capacity on the strategy's exploitation is one of mediation and moderation. The subsidiary marketing unit's processing capacity is a key mediating variable and headquarters' transfer capacity moderates the effects of this variable on the exploitation of the marketing strategy by the subsidiary's unit.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

انتقال راهبردهای بازاریابی ایجاد شده محلی در سراسر جهان نشان دهنده یک مزیت کلیدی رقابتی برای شرکت های چند ملیتی می باشد (MNCs). اگر چه این یک موضوع تحقیق مورد توجه است، محتوای تجربی مطالعات گذشته کمیاب است. مطالعات ظرفیت جذب به طور معمول به آزمایش اثرات مستقیم ظرفیت انتقال آغازگر راهبرد یا توانایی گیرنده برای پردازش و بهره برداری از راهبرد در مورد نتایج یادگیری مرتبط پرداخته اند. یافته های ترکیبی، امکان روابط پیچیده تر را میسر می سازد. این مطالعه به بررسی روابط بین شعبه های مرکزی MNC و بازاریابی واحدهای واقع در شرکت های تابعه با استفاده از یک نمونه از 213 مدیران بازاریابی پرداخته است. این مطالعه به طور نظام مند به بررسی اثرات خطی، تعامل، و درجه دوم در یک الگوی مدل سازی معادله ساختاری می پردازد. این یافته ها نشان می دهد که رابطه بین ظرفیت انتقال یک دفتر MNC و ظرفیت پردازش یک واحد بازاریابی شرکت تابعه در بهره برداری راهبرد، یکی از واسطه ها است. ظرفیت پردازش واحد بازاریابی شرکت تابعه، یک متغیر واسطه کلیدی است و ظرفیت انتقال شعبه مرکزی، اثر این متغیر را در بهره برداری از راهبرد بازاریابی توسط واحد تابعه تعدیل می کند.


بدون دیدگاه