ترجمه مقاله استفاده از برنامه ریزی آرمانی برای افزایش کارایی کمپین های بازاریابی

ترجمه مقاله استفاده از برنامه ریزی آرمانی برای افزایش کارایی کمپین های بازاریابی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از برنامه ریزی آرمانی برای افزایش کارایی کمپین های بازاریابی
عنوان انگلیسی
Using Goal Programming To Increase The Efficiency Of Marketing Campaigns
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2015
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
F8221
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و بازاریابی
مجله
مجله تحقیقات کسب و کار بین المللی و بین رشته ای - Journal of International & Interdisciplinary Business Research
دانشگاه
دانشگاه تنسی در چاتنوا
کلمات کلیدی
برنامه ریزی آرمانی، RFM،CLV، برنامه ریزی خطی، بازار یابی کمپین
فهرست مطالب
مقدمه
مرور منابع
فرمول برنامه ریزی آرمانی پیشنهادی
رویکرد
هر محدودیت دیگر از جمله محدودیت های بودجه
تفاسیر مدل های بهینه سازی
تابع هدف
نتیجه گیری و پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Organizations allocate a part of their financial resources to optimize their market segmentation strategies, plan marketing campaigns, and improve customer relationships. Throughout this process, they use a vast amount of electronic records generated by online and offline purchases to design effective marketing campaigns and introduce personalized promotions for their customers by employing data analytics. The problem of selecting target customer segments, given various priorities and the budget constraint, can be modeled as a multi-objective optimization problem with flexible goals and different priorities, interdependencies and resources constraints. The main objective of this paper is to demonstrate the use of the goal programming approach to address this challenge.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
سازمان ها بخشی از منابع مالی خود را صرف بهینه سازی راهبرد های قطعه بندی بازاری خود، طراحی کمپین های بازاریابی و بهبود روابط مشتری می کنند. در سرتاسر این فرایند، آن ها از طیف وسیعی از پرونده ها و داده های الکترونیکی تولید شده توسط خرید های انلاین و افلاین به منظور طراحی کمپین های بازاریابی و معرفی ارتقا و پیشرفت های شخصی سازی شده برای مشتریان خود با به کار گیری روش های تحلیل داده ها بهره میبرند. مسئله انتخاب بخش های مشتری هدف با توجه به اولویت های مختلف و محدودیت بودجه را می توان به صورت یک مسئله بهینه سازی چند منظوره با اهداف انعطاف پذیری و اولویت های مختلف، محدودیت های منابع و همبستگی ها مدل سازی کرد. هدف اصلی این مقاله اثبات و تشریح استفاده از روش برنامه ریزی آرمانی برای حل این چالش است.

بدون دیدگاه