ترجمه مقاله بررسی اثر مجاورت جغرافیایی و کیفیت دانشگاه در همکاری دانشگاه و صنعت - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله بررسی اثر مجاورت جغرافیایی و کیفیت دانشگاه در همکاری دانشگاه و صنعت - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی اثر مجاورت جغرافیایی و کیفیت دانشگاه در همکاری دانشگاه و صنعت در انگلستان
عنوان انگلیسی
Exploring the Effect of Geographical Proximity and University Quality on University–Industry Collaboration in the United Kingdom
صفحات مقاله فارسی
31
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2011
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
3.341 در سال 2018
شاخص H_index مجله
105 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.327 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0034-3404
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1587
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مطالعات منطقه ای - Regional Studies
دانشگاه
گروه نوآوری و اقتصاد سازمانی، دانشکده بازرگانی کپنهاگ، دانمارک
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1080/00343400903401618
فهرست مطالب
مقدمه
نقش جغرافیا در دانشگاه و صنعت همکاری
داده ها
اندازه گیری ها
روش اقتصادسنجی
نتایج
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Laursen K., Reichstein T. and Salter A. Exploring the effect of geographical proximity and university quality on university–industry collaboration in the United Kingdom, Regional Studies. This paper concerns the geographical distance between a firm and the universities in its local area. It is argued that firms' decisions to collaborate with universities for innovation are influenced by both geographical proximity to universities and the quality of these universities. The findings show that being located close to a lower-tier university reduces the propensity for firms to collaborate locally, while co-location with top-tier universities promotes collaboration. However, it is also found that if faced with the choice, firms appear to give preference to the research quality of the university partner over geographical closeness. This is particularly true for high-research and development intensive firms.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
LAURSEN K., REICHSTEIN T.  و SALTER A. به بررسی اثر مجاورت جغرافیایی و کیفیت دانشگاه در همکاری دانشگاه صنعت در انگلستان ، مطالعات منطقه ای پرداختند. این مقاله مربوط به فاصله جغرافیایی بین یک شرکت و دانشگاه در منطقه محلی خود است. استدلال شده است که تصمیمات شرکت ها برای همکاری با دانشگاهها برای نوآوری تحت تاثیر   مجاورت جغرافیایی با دانشگاه ها و   کیفیت   این دانشگاه ها است. این یافته ها نشان می دهد که نزدیک بودن به یک   دانشگاه سطح پایین تر میل   شرکت در همکاری به صورت محلی را را کاهش می دهد ، در حالی که محل مشترک با دانشگاه های سطح بالا به ترویج همکاری منجر می شود. با این حال ،   نشان داده شد که در صورت  مواجهه با انتخاب ، به نظر می رسد شرکت ها  اولویت را به کیفیت پژوهش طرف دانشگاهی به مجاورت جغرافیایی ارائه دهند. این مورد به خصوص برای بالا شرکت هایی با تحقیق و توسعه زیاد درست است.

بدون دیدگاه