ترجمه مقاله استراتژی کمپین بازاریابی ایمیلی برای بهینه سازی عملکرد بازاریابی B2C

ترجمه مقاله استراتژی کمپین بازاریابی ایمیلی برای بهینه سازی عملکرد بازاریابی B2C
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی کمپین بازاریابی ایمیلی برای بهینه سازی عملکرد بازاریابی B2C
عنوان انگلیسی
Email Marketing Campaign Strategies For Optimizing B2C Marketing Performance
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2016
نشریه
Returnpath
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
278
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، بازاریابی، تجارت الکترونیک و مدیریت کسب و کار
فهرست مطالب
مقدمه
مهم ترین اهداف یک استراتژی بازاریابی ایمیلی
رتبه بندی موفقیت استراتژی بازاریابی ایمیلی
مهم ترین موانع موفقیت استراتژیک
مقایسه اهداف و موانع استراتژیک
نحوه تغییرات اثربخشی بازاریابی ایمیلی
موثرترین تاکتیک های شخصی سازی
دشوارترین تاکتیک های اجرای شخصی سازی
منابع به کار رفته در اجرای بازاریابی ایمیلی
مقایسه دشواری و اثربخشی تاکتیکی
استراتژی ها و تاکتیک های شروع کار
درباره شرکای پژوهشی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

Its extensive audience and high ROI makes email the most effective marketing channel. However email’s effectiveness is a privilege, not a right. In order to realize the full potential of email, your marketing team needs to implement and continuously fine tune an email marketing strategy. To find out which strategies and tactics email marketing experts are implementing in their programs, Return Path in partnership with Ascend2 fielded the Email Marketing Strategy Survey. We interviewed 104 marketing influencers who conduct business in the consumer marketing and sales channel.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
وجود مخاطبان گسترده و ROI بالا، ایمیل را به موثرترین بازاریابی کانال تبدیل نموده است. با این حال اثربخشی ایمیل یک مزیت محسوب می گردد و نه یک حق. به منظور تحقق بخشیدن به پتانسیل کامل ایمیل، تیم بازاریابی شما باید پیوسته به پیاده سازی و هماهنگی مطلوب استراتژی بازاریابی ایمیلی بپردازد.
برای یافتن استراتژی ها و تاکتیک هایی که کارشناسان بازاریابی ایمیلی در طی برنامه های خود اجرا می نمایند، مسیر بازگشت (Return Path) در مشارکت با Ascend2 به انجام نظرسنجی درباره استراتژی بازاریابی ایمیلی پرداختند. ما با 104 عضو تاثیرگذار در بازاریابی که به کسب و کار در بازاریابی مصرف کننده و کانال فروش می پردازند، مصاحبه نمودیم.

بدون دیدگاه