تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله توسعه مقیاس جهت گیری سبک یادگیری – نشریه Sage

عنوان فارسی: توسعه مقیاس جهت گیری سبک یادگیری
عنوان انگلیسی: Development of a Learning Style Orientation Measure
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25
سال انتشار : 2013 نشریه : سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 9006 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.16Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: روش های تحقیق سازمانی - Organizational Research Methods
دانشگاه: دانشگاه کلرادو، دنور
کلمات کلیدی: سبک ها، یادگیری، آموزش، اندازه گیری
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

LSI: مرور کلی و ارزیابی

نتیجه‌گیری

مطالعه 1

توسعه سوال

روش

مشارکت‌کنندگان و رویکرد

کاهش سوالات و پایایی ثبات درونی

روایی محتوا

روایی همگرایی و افتراقی

مطالعه 2

روش

مشارکت‌کنندگان و رویکرد

نتایج

وصف‌کننده‌ها و همبستگی‌ها

تحلیل عاملی اکتشافی سوالات روش ارزیابی و آموزشی

تحلیل عاملی تاییدی

بحث

یادداشت

نمونه متن انگلیسی

Trainees differ in their preferences for learning strategies, and these differences can moderate the effectiveness of training programs. Unfortunately, previous attempts to develop learning style preference measures have not yielded reliable measures. The authors conducted two studies as part of an effort to develop and provide an initial validation of a learning style orientation measure. Factor analyses revealed five distinct and reliable learning style orientations. Scores on these factors were related to personality and instructional methods preferences. Findings provided preliminary support of the convergent and discriminant validity of the measure.

نمونه متن ترجمه

اولویت‌های کارآموزان برای راهبردهای یادگیری متفاوت است و این تفاوت‌ها می‌توانند کارآیی برنامه‌های آموزشی را تعدیل کنند. متاسفانه، تلاش‌های قبلی برای توسعه مقیاس‌های اولویت سبک یادگیری منجر به مقیاس‌های معتبر (پایا) نشده است. مولفان دو مطالعه را به عنوان بخشی از تلاش برای توسعه و ارایه اعتبارسنجی اولیه مقیاس‌ جهت‌گیری سبک یادگیری انجام دادند. تحلیل‌های عاملی پنج جهت‌گیری سبک یادگیری متمایز و معتبر را آشکار کردند. امتیازها در این عوامل به اولویت‌های روش‌های آموزشی و شخصیت مرتبط بودند. یافته‌ها تایید اولیه در مورد روایی همگرا و افتراقی را ارایه دادند.