ترجمه مقاله برآورد شارژ-هوای سیلندر برای عملیات پیشرفته سوپاپ ورودی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله برآورد شارژ-هوای سیلندر برای عملیات پیشرفته سوپاپ ورودی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
برآورد شارژ-هوای سیلندر برای عملیات پیشرفته سوپاپ ورودی در موتورهای زمانبندی متغیر میل بادامک متغیر
عنوان انگلیسی
Cylinder air-charge estimation for advanced intake valve operation in variable cam timing engines
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2001
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.000 در سال 2018
شاخص H_index مجله
36 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.112 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0389-4304
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q4 در سال 2018
کد محصول
F1390
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک، مکانیک خودرو، سیستم محرکه خودرو، طراحی سیستمهای تعلیق، ترمز و فرمان
مجله
بررسی JSAE
دانشگاه
آزمایشگاه تحقیقاتی فورد، دبورن، ایالات متحده آمریکا
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/S0389-4304(01)00127-8
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدل مصرف هوای موتور
3. برآورد شارژ-هوا برای موتورهای VCT دو برابر و تنها-اگزوز
4. برآورد شارژ-هوا برای موتورهای VCT فقط-مصرف
5. کالیبراسیون ضرایب شیب و جبران
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
چکیده
راندمان بالا از کاتالیزور سه-راهه خودرو با تنظیم نسبت هوا-سوخت سیلندر در یک باند باریک در اطراف استوکیومتری به دست می آید. با توجه به تاخیر موجود در سیگنال سنسور اکسیژن گاز خروجی، عملکرد تنظیم نسبت هوا-سوخت به دقت برآورد سیلندر شارژ-هوا بستگی دارد. زمان بندی متغیر میل بادامک (VCT) یک چالش را برای برآوردکننده شارژ-هوا نشان می دهد که ناشی از اثر آن روی پمپاژ موتور و در برخی موارد، با توجه به جریان-بازگشتی اندازه گیری نشده گاز خروجی به منیفولد ورودی است. هدف از این مقاله، روشن شدن برخی از این مسائل و نشان دادن روش هایی برای بهبود دقت برآورد شارژ-هوا در موتورهای VCT می باشد.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
Abstract

High efficiency of three-way automotive catalysts is achieved by regulating cylinder air–fuel ratio in a narrow band around the stoichiometry. Due to a delay present in the exhaust gas oxygen sensor signal, performance of the air–fuel ratio regulation depends on accuracy of the cylinder air-charge estimate. Variable cam timing (VCT) introduces a challenge to the air-charge estimator due to its effect on engine pumping and, in some cases, due to unmeasured back-flow of the exhaust gas into the intake manifold. The objective of this paper is to illuminate some of these issues and suggest methods to improve accuracy of air-charge estimation in VCT engines.


بدون دیدگاه