ترجمه مقاله تاثیر فرهنگ، عواطف، نامشهودی و نشانه های جوی روی رفتار آنلاین - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر فرهنگ، عواطف، نامشهودی و نشانه های جوی روی رفتار آنلاین - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر فرهنگ، عواطف، نامشهودی و نشانه های جوی روی رفتار آنلاین
عنوان انگلیسی
The influence of culture, emotions, intangibility, and atmospheric cues on online behavior
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
F1298
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری الطلاعات، تجارت الکترونیک
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشکده کسب و کار جان ملسون، دانشگاه کنکوردیا، کانادا
کلمات کلیدی
عواطف، نامشهودی، نشانه های جوی وب سایت، رفتار مصرف کننده آنلاین، فرهنگ
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2013.05.011
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2-مروری بر مطالعات
2-1-عواطف
2-2 جو سایت
2-3-قابلیت مشهود بودن خدمات
2-4-فرهنگ ملی و رفتار مشتری
3-روش شناسی
3-1-اندازه گیری
3-2-تحلیل و یافته ها
4-بحث و دلالت های حاشیه ای
5-محدودیت و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper examines how emotions and website atmospheric cues influence service tangibility and consumer attitudes. The proposed model was compared across three cultures: North America (Canada and U.S.), China, and the Middle East. The findings support the overall model and demonstrate several non-invariant paths across the groups. Particularly, the results suggest how the influences of two emotional dimensions (pleasure and dominance) on consumer perceptions of site atmospherics vary across cultures. Moreover, the effects of service tangibility dimensions (physical tangibility, specificity, and mental tangibility) on consumers' attitudes toward the website and service vary significantly across the three cultures. Mental tangibility has the greatest influence on North American customers' attitudes, while physical tangibility and specificity have the greatest impact on Chinese and Middle Eastern customers' attitudes, respectively.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله به بررسی این امر می پردازد که چگونه عواطف و نشانه های جوی وب سایت بر مشهودیت خدمات و نگرشهای مشتری اثر می گذارد. مدل مطرح شده بین سه فرهنگ مقایسه شده است. امریکای شمالی (کانادا و امریکا)، چین و خاورمیانه. یافته ها از مدل کلی حمایت کرده و نشان از چندین مسیر غیر ثابت بین گروه ها دارد. بویژه نتایج حاکی از آن است که چگونه تاثیرات دو بعد عاطفی (لذت و نفوذ) روی ادراکات مصرف کننده از جو سایت بین فرهنگها متفاوت است. وانگهی، اثرات ابعاد مشهودبودن خدمات (مشهودیت فیزیکی، اختصاصی بودن، و مشهودیت ذهنی) روی نگرشهای مصرف کنندگان نسبت به وب سایت و خدمات به طور معنی داری بین سه فرهنگ متفاو تاست. مشهودیت ذهنی بزرگترین تاثیر را روی نگرشهای مشتریان امریکای شمالی دارد درحالیکه مشهودیت فیزیکی و اختصاصی بودن بزرگترین اثر را روی نگرشهای به ترتیب مشتریان چینی و خاورمیانه دارد.

بدون دیدگاه