ترجمه مقاله فرهنگ و راهبرد مذاکره - نشریه امرالد

ترجمه مقاله فرهنگ  و راهبرد مذاکره - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
فرهنگ و راهبرد مذاکره
عنوان انگلیسی
Culture and negotiation strategy
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.359 در سال 2018
شاخص H_index مجله
57 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.768 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0885-8624
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
F1605
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت استراتژیک
مجله
مجله تجارت و بازاریابی صنعتی - Journal of Business & Industrial Marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/JBIM-11-2015-0230
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
The model shows two negotiators from different cultures. Culture refers to the unique character of a group. When we are studying culture and negotiation strategy we often use national boundaries as cultural boundaries. Culture in this case is the values and norms and beliefs characteristic of the people from that nation and the political, economic, legal systems that provide structure of social interaction there. From a purely behavioral perspective, culture provides functional solutions to problems of social interaction. This means that people in different cultures resolve the problems of social interaction, for example negotiation, somewhat differently. You can find people using the same negotiation strategies in every culture, but the emphasis varies. People in different cultures rely primarily on different negotiation strategies.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مدل دو مذاکره از میان فرهنگ های مختلف نشان می دهد. فرهنگ اشاره به ماهیت منحصر به فرد گروه دارد. هنگامی که راهبرد مذاکره و فرهنگ را مطالعه می کنیم اغلب از مرزهای ملی به عنوان مرزهای فرهنگی استفاده می کنیم. فرهنگ در این نمونه همان ارزش ها، هنجارها و عقاید ملت و دستگاه های سیاسی، اقتصادی و قانونی است که ساختار تعامل اجتماعی فراهم می کنند. از نقطه نظر رفتار محض، فرهنگ راه حل های کارکردی برای مسائل تعامل اجتماعی فراهم می کند. این بدان معناست که افراد در فرهنگ های مختلف مسائل تعامل اجتماعی را  از طریق مذاکره و به شیوه مختلف حل و فصل می کنند. می توانید افرادی را بیابید که از راهبردهای مذاکره ای یکسان در هر فرهنگ استفاده می کنند. افراد در فرهنگ های مختلف به طور عمده بر راهبردهای مذاکره ای مختلف متمرکز اند.

بدون دیدگاه