تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدیریت نوآوری و پیش بینی شرکت در ارزیابی توسعه سازمانی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدیریت نوآوری و پیش بینی (دور اندیشی) شرکت: یک رویکرد پورتفولیو (نمونه کار) در ارزیابی توسعه سازمانی
عنوان انگلیسی: Corporate foresight and innovation management: A portfolio-approach in evaluating organizational development
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 32
سال انتشار : 2010 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8020 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.24Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت تکنولوژی، استراتژی های توسعه صنعتی، نوآوری تکنولوژی و مدیریت کسب و کار
مجله: آینده - Futures
دانشگاه: موسسه مدیریت زنجیره تامین، دانشگاه بین المللی Schloss، آلمان
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. معرفی

2. بررسی ادبیات در پیش بینی شرکت در فرایند نوآوری

3. ماهیت پژوهش

4. توسعه یک چارچوب تحقیق: نمونه کار مناسب آینده

4.1. انگیزه و ماهیت چارچوب پژوهش

4.2. عملیاتی سازی پیش بینی شرکت

4.3. ابعاد کیفی پیش بینی شرکت

4.4. عملیاتی سازی مدیریت نوآوری

4.5. ابعاد کیفی مدیریت نوآوری

4-6. معرفی نمونه کارهای متناسب با آینده

5. مثال های موردی: تناسب با آینده چگونه است؟

5-1. تجزیه و تحلیل مجدد داده های ثانویه و ایجاد داده های اولیه

5.2. موقعیت نمونه موردی در نمونه کارهای متناسب با آینده

6. دید کارشناسان بر نمونه کارهای متناسب با آینده

6.1. بحث در مورد عوامل موثر بر موقعیت متناسب با آینده یک شرکت

6.2. شناسایی روند های توسعه آینده

7. بحث

7.1. محدودیت های تحقیق و مفاهیم برای محققان آینده

7.2. مفاهیم برای مدیران

7.3. نتیجه گیری و چشم انداز

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The transition from a traditional industry-driven economy to a knowledge-based economy requires new concepts and methods for companies to sustain competitive advantage. Here, academia has identified corporate foresight and innovation as key success factors. While, content-wise, the contribution of futures research methods to the innovation process has already been researched, this study strives to explore the status quo of organizational development stages of both concepts. To do so, we developed a portfolioapproach, the so-called ‘Future-Fitness-Portfolio’, which enables companies to qualitatively compare amongst others and identify organizational improvement potential. In addition, we conducted expert interviews to explore future organizational development trends in corporate foresight and innovation management. As our research revealed, five strategic clusters can be identified within the portfolio. Consequently, we propose specific strategies for each individual cluster. We conclude that there will be two main organizational development trends for corporate foresight and innovation management in the future: in traditional industries with conventional business models and long productlife-cycles, companies will follow a different development path than companies in dynamic industries with innovative business models and short product-life-cycles.

نمونه متن ترجمه

چکیده

گذار از یک اقتصاد صنعت محور سنتی به یک اقتصاد مبتنی بر دانش، نیاز به مفاهیم و روش های جدید برای شرکت ها برای حفظ مزیت رقابتی دارد. در اینجا، مراکز تحقیقاتی، نوآوری و پیش بینی شرکت ها را به عنوان عوامل کلیدی موفقیت شناسایی کرده است. در حالی که، محتوای عاقلانه، سهم روشهای پژوهش های آینده به فرایند نوآوری قبلا تحقیق شده است، این مطالعه تلاش برای کشف وضع موجود از مراحل توسعه سازمانی از هر دو مفهوم را دارد. برای این کار، ما یک رویکرد نمونه کار، به اصطلاح "نمونه کار سازگار آینده "، که شرکت را قادر می سازد تا به طور کیفی در میان دیگران مقایسه شود و پتانسیل بهبود سازمانی را شناسایی کند را توسعه دادیم. علاوه بر این، ما مصاحبه های تخصصی برای کشف روندهای توسعه سازمانی آینده در مدیریت نوآوری و پیش بینی شرکت انجام دادیم. همانطور که تحقیق ما نشان داد، پنج خوشه استراتژیک را می توان در نمونه کارها شناسایی کرد. در نتیجه، ما استراتژی های خاص برای هر خوشه فردی پیشنهاد می کنیم. نتیجه می گیریم که دو گرایش اصلی توسعه سازمانی برای مدیریت نوآوری و پیش بینی شرکت در آینده وجود خواهد داشت: در صنایع سنتی با مدل های کسب و کار متعارف و چرخه زندگی طولانی محصول، شرکتها مسیر توسعه متفاوتی از شرکت ها در صنایع پویا با مدل های کسب و کار نوآورانه و چرخه زندگی کوتاه محصول را دنبال خواهند کرد.