ترجمه مقاله مطالعه انتخاب تجارت الکترونیک توسط وب سایت های گردشگری چین – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | مطالعه ای در مورد انتخاب تجارت الکترونیک توسط وب سایت های گردشگری چین |
عنوان انگلیسی: | A study of e-commerce adoption by tourism websites in China |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 257 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 811.08Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و گردشگری و توریسم |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار و مدیریت گردشگری |
مجله: مجله مقصد بازاریابی و مدیریت - Journal of Destination Marketing & Management |
دانشگاه: مؤسسه اکولوژی و جغرافیای سین کیانگ، آکادمی علوم چین |
کلمات کلیدی: ارزیابی وبسایت، اتخاذ تجارت الکترونیک، وبسایت گردشگری، تحلیل محتوا-چین |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
1. مقدمه
2. پیشزمینه مطالعه
2.1 انتخاب تجارت الکترونیک گردشگری در چین
2.2 مطالعات ارزیابی وبسایت
3. روش
3.1 ابعاد
3.2 فرآیند نمونه برداری و ارزیابی وبسایت
4. نتایج
4.1 آمار توصیفی کلی
4.2 تفاوتهای میان انواع وبسایت
4. تشریح مطالب و نتیجه گیری
Abstract
Planning and booking a trip online is now increasingly common for travelers. This study evaluated 258 Chinese tourism websites (CTWs) using a content analysis technique that assessed website performance in terms of e‐commerce adoption. The current study aims to elucidate the status of e‐commerce adoption among different types of websites. The analysis revealed significant differences in performance between the types of websites, and online travel agencies (OTAs) were found to perform better than other types of tourism websites. The results also revealed that CTWs are not using the Internet to its full potential, as most tourism websites focus on providing basic information services, especially the official tourism websites (OTWs). Suggestions are made concerning how to improve the performance of CTWs and potential avenues for future research are discussed.
چکیده
امروزه برنامه ریزی و رزرو برای سفرهای آنلاین برای مسافران رواج گسترده ای یافته است. این مطالعه با استفاده از تکنیک تحلیل محتوا به بررسی 258 وبسایت گردشگری چین (CTWs) پرداخته و عملکرد وبسایت را با توجه به اتخاذ تجارت الکترونیک بررسی می کند. هدف مطالعه حاضر روشن ساختن چگونگی اتخاذ تجارت الکترونیک در بین انواع مختلف وب سایت هاست. تحلیل، تفاوت های چشمگیری در عملکرد انواع وبسایت ها و آژانس های سیاحت انلاین (OTAs) را اشکار ساخته و دریافت که عملکرد انها بهتر از انواع دیگر وبسایت های گردشگری است. نتایج همچنین اشکار کرد که CTW ها همانند اکثر وبسایت های گردشگری، مخصوصا وبسایت های رسمی گردشگری (OTWs) که بر روی فراهم ساختن اطلاعات اولیه تمرکز می کنند، از تمامی پتانسیل اینترنت استفاده نمی کند. پیشنهادات با توجه به چگونگی بهبود عملکرد طراحی شده و مسیرهای بالقوه ای برای تحقیقات بعدی مورد بحث قرار گرفته است.