ترجمه مقاله دریافت فروشندگان کسب و کار به کسب و کار برای پیاده سازی استراتژی های معرفی محصولات - نشریه الزویر

ترجمه مقاله دریافت فروشندگان کسب و کار به کسب و کار برای پیاده سازی استراتژی های معرفی محصولات - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
دریافت فروشندگان کسب و کار به کسب و کار از پیاده سازی استراتژی های مرتبط با معرفی محصولات و خدمات جدید
عنوان انگلیسی
Getting business-to-business salespeople to implement strategies associated with introducing new products and services
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2019
شاخص H_index مجله
114 در سال 2020
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1674
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
دانشگاه میسوری-کانزاس سیتی ، دانشکده مدیریت Henry W. Bloch، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
پیاده سازی استراتژی، فروشنده، مدیریت فروش، نظریه انگیزه، فرصت، و توانایی، پیمایش
کلمات کلیدی انگلیسی
Strategy implementation - Salesperson - Sales management - MOA theory - Survey
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2016.08.006
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- نظریه و فرضیه
2-1- رفتارهای پیاده سازی فروشندگان
2-2- نظریه MOA
2-3- اثرات متقابل پیاده سازی MOA بر رفتارهای پیاده سازی
2-4- پیشایندهای MOA پیاده سازی
2-5- رابطه بین رفتارهای پیاده سازی و موفقیت پیاده سازی
3- روش و تجزیه و تحلیل
3-1- نمونه و گردآوری داده ها
3-2- معیار توسعه
3-3- معیارها
3-4- تجزیه و تحلیل
3-5- حسابداری خطای تعیین نادرست و مسیرهای فرض نشده
4- نتایج
5- بحث
5-1- نقش آفرینی نظری
5-2- پیامدهای مدیریتی
5-3- محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Strategy implementation remains a perennial challenge for firms. While several studies have examined implementation phenomena at the firm level, we know little about what firms can do to get their salespeople to implement strategies for new products and services. Understanding salespeople's individual-level implementation is of particular importance as salespeople are the frontline employees of the firm responsible for implementing strategies with customers. Drawing from motivation, opportunity, and ability (MOA) theory, this examination investigates factors impacting the implementation of strategies associated with introducing new products and services by the salesperson. We use a sample of 277 business-to-business salespeople to test our hypothesized relationships. The findings show both positive and negative moderation among the implementation MOA variables and also provide broad support for their proposed drivers. Additionally, the identified implementation facets of responsiveness and effort are found to positively impact implementation success.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پیاده سازی استراتژی یک چالش همیشگی برای شرکت ها محسوب می شود. به رغم آنکه مطالعات متعددی به بررسی پدیده پیاده سازی در سطح شرکت پرداخته اند، دانسته های ما درباره آنچه که شرکت ها قادرند جهت دریافت فروشندگان خود از پیاده سازی استراتژی برای محصولات و خدمات جدید انجام دهند، ناچیز می باشد. درک فروشندگان از پیاده سازی در سطح فردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که فروشندگان کارکنان خط مقدم شرکت می باشند که مسئول پیاده سازی استراتژی ها در رابطه با مشتریان هستند. بر اساس نظریه انگیزه، فرصت، و توانایی (MOA)، مطالعه حاضر به بررسی عوامل اثرگذار بر پیاده سازی استراتژی های مرتبط با معرفی محصولات و خدمات جدید توسط فروشنده می پردازد. ما از نمونه ای مشتمل بر 277 فروشنده کسب و کار به کسب و کار برای آزمودن روابط فرضی خود استفاده نمودیم. این یافته ها بیانگر نقش تعدیلی مثبت و منفی در میان متغیرهای MOA پیاده سازی بوده و در ضمن، پشتیبانی گسترده ای از عوامل محرک پیشنهادی می نماید. افزون بر این، جنبه های مشخص پیاده سازی مربوط به پاسخگویی و اقدامات مزبور تاثیر مثبتی بر موفقیت پیاده سازی دارند.

بدون دیدگاه