تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اخلاق کسب و کار، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند – نشریه الزویر

عنوان فارسی: اخلاق کسب و کار، مسئولیت اجتماعی شرکت ها و نگرش ها به برند: یک مطالعه اکتشافی
عنوان انگلیسی: Business ethics, corporate social responsibility, and brand attitudes: An exploratory study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 29 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.352 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 158 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.684 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10328
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.47Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله: مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه: گروه بازاریابی، دانشکده بازرگانی ریموند جی. هاربرت، دانشگاه آبرن، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: نگرش به برند، انتظارات مربوط به مسئولیت اجتماعی مشتریان، انتظارات مربوط به اخلاق کسب و کـار
کلمات کلیدی انگلیسی: Brand attitude - Expectations of customer social responsibility - Expectations of business ethics
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2018.07.039
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- بررسی ادبیات

2-1- شکل گیری دیدگاه توصیفی بر اساس اخلاق کسب و کار و CSR

2-2- رابطه اخلاق کسب و کار و CSR با نگرش به برند

3- چارچوب مفهومی

4- طرح فرضیات

4-1- سناریوها

4-2- معیارها

4-3- گردآوری داده ها و نمونه برداری

5- تجزیه و تحلیل و نتایج

5-1- روش تجزیه و تحلیل

5-2- آزمون فرضیات

6- یافته ها و بحث

6-1- پیامدهای نظری و مدیریتی

6-2- نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

It is important to understand the relative importance of business ethics and social responsibility in determining brand attitudes. However, there has been a failure in prior research to differentiate between attitudes toward business ethics and CSR. This research reviews customer-brand research related to business ethics and social responsibility and conducts a study to evaluate customer attitudes. Four scenarios offer variations in company behaviors related to positive and negative conduct of customer social responsibility and business ethics. Study findings from a panel of 351 respondents provide new insights related to a customer's expectations and perceptions of company CSR and business ethics behavior. We conclude that although CSR attitudes remain important, customers value business ethics as a critical behavior in their perceptions of brand attitudes.

نمونه متن ترجمه

چکیده

درک اهمیت نسبی اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی در تعیین نگرش به برند حائز اهمیت می باشد. با این حال، در تحقیقات گذشته در تمایز بین نگرش های مربوط به اخلاق کسب و کار و CSR قصوری وجود دارد. تحقیق حاضر به بررسی تحقیقات برند - مشتری در رابطه با اخلاق کسب و کار و مسئولیت اجتماعی پرداخته و مطالعه ای را برای ارزیابی نگرش های مشتری انجام می دهد. چهار سناریو به تفاوت های موجود در رفتار شرکت ها در ارتباط با برخورد مثبت و منفی مشتری در قبال مسئولیت اجتماعی و اخلاق کسب و کار می پردازد. یافته های مطالعه پنلی با 351 پاسخ دهنده، نکات جدیدی را درباره انتظارات مشتری و درک رفتار اخلاق کسب و کار و CSR شرکت ارائه می نماید. ما نتیجه گیری نمودیم که اگر چه نگرش های CSR همچنان مهم محسوب می شوند لکن، مشتریان برای اخلاق کسب و کار به عنوان یک رفتار حیاتی در درک نگرش به برند ارزش قائل می شوند.