ترجمه مقاله ایجاد ارزش ویژه برند از طریق گردشگری صنعتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ایجاد ارزش ویژه برند از طریق گردشگری صنعتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق گردشگری صنعتی
عنوان انگلیسی
Building brand equity through industrial tourism
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.673 در سال 2018
شاخص H_index مجله
11 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.463 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1029-3132
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
F1544
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، گردشگری و توریسم، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت گردشگری
مجله
بررسی مدیریت آسیا-اقیانوسیه - Asia Pacific Management Review
دانشگاه
گروه مدیریت اوقات فراغت ، دانشگاه I-Shou ، تایوان
کلمات کلیدی
ارزش ویژه برند، آگاهی برند، کیفیت درک شده، ارتباطات برند، وفاداری برند
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand equity - Brand awareness - Perceived quality - Brand associations - Brand loyalty
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.apmrv.2016.09.001
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- ادبیات پیشینه
2-1- منشا و توسعه ی گردشگری صنعتی
2-2 عملکردهای گردشگری صنعتی
2-3 ارزش ویژه برند
2-4 تجربه بازدید و ارزش ویژه برند
3- روش های تحقیق
3-1- انتخاب مکان های مطالعه
3-2 توسعه پرسشنامه
3-3 جمع آوری داده ها
4 - نتایج
4-1- جمعیت شناختی نمونه
4-2 نتایج تحلیل عاملی و پایایی
4-3 تجربیات مسافرت و ارزش ویژه برند
4-4 تحلیل مسیر در میان ابعاد ارزش ویژه برند
5 بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

As a consequence of rising operating and labor costs, numerous manufacturing companies in Taiwan have been closed or relocated overseas during the last two decades. Since 2003, Taiwan's government has advocated for the transformation of traditional factories into tourism-oriented facilities to increase the brand strength of the companies. As a result, industrial tourism has been boosted and many manufacturers in Taiwan are keen on establishing tourism factories; however, the association, if any, between offering industrial tourism and building a strong brand equity remains relatively unexplored. Thus, the present study sought to examine customers' perceptions of the value of a branded tourism factory through the concept of brand equity. More specifically, it was hypothesized that brand equity, which is composed of brand awareness, brand associations, and perceived quality, contributes to brand loyalty. Both qualitative and quantitative methods were employed in different phases of this study, including 1) questionnaires to identify industrial tourism factories with high brand awareness among consumers; 2) open-ended interviews regarding visitors' touring experiences to develop further questionnaires; and 3) questionnaires distributed to three food-oriented firms with similar levels of brand awareness. Analysis of the data from 312 valid questionnaires revealed that brand associations and perceived quality both positively and significantly predict brand loyalty. The results suggest that companies engaging in industrial tourism should focus on offering tourists interactive experiences to enhance brand associations and on ensuring a transparent operations process during tours to emphasize the high quality of whatever is being produced, thereby contributing to enhance brand loyalty.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در نتیجه ی افزایش هزینه های عملیاتی و کار، در دو دهه اخیر کمپانی های تولیدی متعددی در تایوان در خارج از کشور بسته یا جایگزین شده اند. از سال 2003، دولت تایوان از تبدل کارخانه های سنتی به تسهیلات گردشگری پشتیبانی کرده است تا قدرت برند کمپانی ها را افزایش دهد. در نتیجه، گردشگری صنعتی افزایش یافته است و بسیاری از تولید کنندگان در تایوان خواهان ایجاد کارحانه های گردشگری هستند، با این وجود، ارتباط موجود بین ارائه ی گردشگری صنعتی و ایجاد ارزش ویژه برند نسبتا ناشناخته باقی می ماند. بنابراین، مطالعه کنونی به دنبال بررسی ادراکات مشتریان از ارزش کارخانه گردش گری برند از طریق مفهوم ارزش ویژه برند می باشد. بویژه، فرض شد که ارزش ویژه برند که شامل آگاهی برند، ارتباط برند، و کیفیت درک شده است منجر به وفاداری برند می شود. هم روش های کیفی و هم کمی در فازهای متفاوت این مطالعه به کار گرفته شده اند که شامل 1) پرسشنامه ای برای شناسایی کارخانه های گردشگری صنعتی با آگاهی بالای برند در میان مصرف کنندگان، 2) مصاحبات باز در مورد تجربیات گردشگری بازدیدکنندگان جهت توسعه ی بیشتر پرسشنامه و 3) پرسشنامه توزیع شده به شرکت هایی بر محور مواد غذایی با سطوح مشابه آگاهی برند می باشد. تحلیل داده ها از 312 پرسشنامه معتبر نشان داد که ارتباط های برند و کیفیت درک شده به صورت مثبت و معنادار وفاداری برند را پیش بینی می کند. نتایج حاکی از آن است که کمپانی هایی که در گردشگری صنعتی دخیل هستند باید بر ارائه ی تجربیات تعاملی گردشگران متمرکز باشند تا ارتباطات برند را افزایش دهند و فرآیند عملیات شفاف را طول گردش تضمین بخشد تا کیفیت بالای آنچه تولید می شود را تاکید کند، بنابراین منجر به افزایش وفاداری برند می شود.

بدون دیدگاه