ترجمه مقاله چگونگی به حداکثر رساندن ارزش داده های مشتری توسط بانکها

ترجمه مقاله چگونگی به حداکثر رساندن ارزش داده های مشتری توسط بانکها
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کیمیای کلان داده ها: چگونه بانک ها ارزش داده های مشتری هایشان را به حداکثر می رسانند؟
عنوان انگلیسی
Big Data Alchemy: How can Banks Maximize the Value of their Customer Data?
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2013
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
325
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
بیشتر تصاویر ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بانکداری و مدیریت منابع انسانی
فهرست مطالب
سیلوهای بلوک های اطلاعاتی از دیدگاه یک مشتری ساده
"سیلوهای سازمانی موانع برجسته ای را برای موفقیت در اطلاعات بزرگ می سازند"
مهارت ها و توسعه فاصله ها نیاز به بسته شدن دارد
کمبود تمرکز استراتژیک: داده های بزرگ در نظر گرفته شده به عنوان یک پروژه دیگر"
نگرانی های شخصی تجزیه تحلیل های مشتری را محدود می کنند
طرح های داده های بزرگ در بانک مرکزی آلمان به خاطر زیرساخت قانونی بانک را نگه داشتند.
بانک ها چگونه می توانند اعتبار بیشتر را از اطلاعات مشتری درک کنند؟
تجزیه تحلیل های مشتری سودهایی را از استفاده تا فرایندهای حفظ و نگهداری ثابت کرده است.
"بانک هایی که برای اطلاعات مشتری از تجزیه تحلیل استفاده می کنند یک حد سررسید چهار درصدی در بازار سهام نسبت به دیگر بانک ها دارند".
تجزیه تحلیل های پیشرفته برآورد ریسک اعتباری توسط بررسی انواع مختلفی از داده ها ارتقا می دهد.
بهترین اقدام بعدی، مدل های تجزیه تحلیلی است که فرصت هایی را برای ایجاد رشد بالادستی ایجاد می کنند.
تجزیه تحلیل های پیشگویانه می توانند سرعت تغییر را تا هفت مرتبه و تا رشد بالا خطی ده برابری ارتقا دهند.
"در بانک US، تجزیه تحلیل ها دیدگاه مشتری ساده را در تمام کانال های آفلاین و آنلاین فعال ساختند، که سرعت تغییر رهبری بانک را تا بیش از 100% ارتقا دادند."
تجزیه تحلیل های داده های بزرگ در محدود کردن کناره گیری مشتری به بانک ها کمک می کند.
بانک ها چگونه می توانند اعتبار بیشتری را از اطلاعات
بانک مرکزی آمریکا برای ارائه تجربه مشتری ثابت و کشف خطرهای اولیه به تجزیه تحلیل های اطلاعات بزرگ کمک می کند.
بازاریابی نیازها یا حوادث محور
مدیریت ریسک
ساختار نظارتی
توسعه استعدادهای تجزیه تحلیلی با یک فرایند جدید مورد نظر و برنامه های آموزشی مستمر.
ایجاد یک چارچوب مدیریت اطلاعاتی قوی برای داده های ساختاری شده همانند اطلاعات غیر ساختاری
بالا بردن نمودار تکامل تجزیه تحلیل ها با سه مرحله پی در پی کنترل شده
تجزیه تحلیل های اعتبار مشتری
کمپین مشاوره
درباره کمپین و تجربه کسب و کار همکاری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Banks are Struggling to Profit from Increasing Volumes of Data 60% of financial institutions in North America believe that big data analytics offers a significant competitive advantage and 90% think that successful big data initiatives will define the winners in the future. More than 70% of banking executives worldwide say customer centricity is important to them1 . However, achieving greater customer centricity requires a deeper understanding of customer needs. Our research indicates that only 37% of customers believe that banks understand their needs and preferences adequately (see Figure 1). This may be surprising given the increasing volume and variety of data that banks have about their customers. The frequent use of web and mobile channels has led to a steady increase in the number of customer interactions and, as a result, increasing volume of customer data. However, banks are only using a small portion of this data to generate insights that enhance the customer experience. For instance, research indicates that less than half of banks analyze customers’ external data, such as social media activities and online behavior. Further, only 29% analyze customers’ share of walleta , one of the key measures of a bank’s relationship with its customers2 .
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
بانک ها به طور کامل از پتانسیل داده های مشتری بهره برداری نکرده اند.
"60% موسسات مالی در شمال آمریکا معتقدند که تجزیه و تحلیل داده های بزرگ مزیت رقابتی مهمی را نشان می دهد و 90% فکر می کنند که داده های بزرگ موفق ابتدایی برندگان آینده را تعریف مشخص خواهند کرد."
بانک ها در حال کشمکش با سود حاصل از افزایش حجم های داده ها هستند.
بیش از 70% مدیران بانکی در سرتاسر جهان می گویند که مرکزیت مشتری برای آنها مهم است. هرچند، رسیدن به مرکزیت مشتری بزرگتر نیاز به یک درک عمیق تر از نیازهای مشتری دارد. تحقیقات ما نشان می دهد که فقط 37% مشتری ها معتقدند که بانک ها نیازها و اولویت های آنها را به اندازه کافی می فهمند (شکل 1 را ببینید).
این حجم رو به افزایش و تنوع داده ها که بانک ها در مورد مشتری هایشان دارند ممکن است تعجب بر انگیز باشد. استفاده مکرر از کانال های موبایل و شبکه افزایش ثابتی را در تعداد تعاملات مشتری ایجاد کرده است و در نتیجه، حجم رو به افزایش داده های مشتری را ایجاد کرده است. هرچند، بانک ها فقط از بخش کوچکی از این داده ها برای ایجاد بینش استفاده می کنند که تجربه مشتری را افزایش می دهند. برای مثال، تحقیقات نشان می دهد که کمتر از نیمی از بانک ها اطلاعات خارجی مشتری ها را تجزیه تحلیل می کنند، مانند فعالیت های رسانه های اجتماعی و رفتار آنلاین آنها. علاوه براین، فقط 29% درصدهای خدمات مالی مشترک مشتریان با بانک را تجزیه تحلیل می کنند، که یکی از سنجش های مهم ارتباط بانک با مشتری هایشان است.

بدون دیدگاه