ترجمه مقاله ویژگی های مدیریت عمومی آمریکا - نشریه امرالد

ترجمه مقاله ویژگی های مدیریت عمومی آمریکا - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ویژگی های مدیریت عمومی آمریکا: مفهوم فرهنگ مدیریتی
عنوان انگلیسی
Characterizing American public administration: The concept of administrative culture
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2004
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
F731
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دولتی
مجله
مجله بین المللی مدیریت بخش عمومی - The International Journal of Public Sector Management
دانشگاه
دانشکده SUNY در بوفالو، نیویورک، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
سازمان های بخش عمومی، خدمات مدنی، امریکا
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
فرهنگ سازمانی
فرهنگ سیاسی
منابع فرهنگ اداری در امریکا
فرهنگ اداری اشرافی
اشرافی گری موجب اختلال در فرهنگ دولتی می شود
فرهنگ دولتی شایسته سالاری
یک دیدگاه مشترک
باورها و نگرش های اصلی
خرده فرهنگ های دولتی
سنتی
خود حفاظتی
کار افرینی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Comparative administrative study lacks agreed-upon concepts for cross-national analysis. This essay suggests “administrative culture” as a useful concept which has been overshadowed by two related concepts, “organizational culture” and “political culture.” The American experience is highlighted in its public personnel dimension and administrative sub-cultures are introduced to characterize the enormous diversity of values, beliefs, and attitudes in the public sector. An evolutionary perspective is used to show change over time from the earliest “Government by Gentlemen” period to the current emphasis upon merit, modified by affirmative action and demands for accountability, flexibility, and entrepreneurial behavior. Sources of administrative culture are also discussed to reveal the unique origins of the system which, nevertheless, has been exported to numerous other nation-states.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعه مدیریت انطباقی و تفضیلی فاقد مفاهیم عامه برای تحلیل مقطعی است. این مقاله یک فرهنگ مدیریتی ر ا به عنوان مفهوم مفیدی مطرح می کند که دو مفهوم مربوطه بر آن سایه انداخته است : فرهنگ سازمانی و فرهنگ سیاسی. تجربه امریکا در بعد پرسنل دولتی برجسته تر شده و خرده فرهنگ ها ی اداری بر ای شناسایی تنوع وسیع ارزش ها، باور ها و نگرش ها در این بخش معرفی شده است. دیدگاه تکاملی بر ای نشان دادن تغییرات با گذشت زمان از دوره اولین دولت امروزه تاکید ویژگی بر صلاحیت ها و شایستگی ها ی اقدامات و تقاضا های مثبت داشته و منشا منحصر به فرد سیستم را نشان می دهد که به سایردولت- ملت ها صادر شده است.

بدون دیدگاه