دانلود ترجمه مقاله محصولات سازگار با محیط زیست در بازاریابی سبز - مجله Atkins Marketing

دانلود ترجمه مقاله محصولات سازگار با محیط زیست در بازاریابی سبز - مجله Atkins Marketing
قیمت خرید این محصول
۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی سبز: سالم سازی پیام رسانی و بی خطرسازی محصولات برای محیط زیست
عنوان انگلیسی
Green Marketing: Keeping Your Messaging Clean and Your Products Eco-friendly
صفحات مقاله فارسی
3
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2008
نشریه
Atkins Marketing
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3187
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
فهرست مطالب
ویژگی های محیطی و تمایز گر
کاهش مخارج چاپ
علم اخلاق بازاریابی سبز
بررسی بازاریابی سبز؟
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Everywhere you read, search, listen and watch, green is king. Whether it’s saving gas, electricity, paper or the planet – going green can mean greener pastures and thumbs when it comes to our environment and your company’s bottom line. Green is in. Green is good. However, with the ever-present emphasis on “greenness” also comes the need for how to communicate the enviro message. Does environmental messaging sometimes sound more like a fad than reality? Does your product line include features and benefits that are just waiting to be communicated? Are you forcing green features into your products that may not exist? Don’t be green just to be green. It’s more important to be accurate rather than faddish regarding what your product or service offers the environmentally conscientious customer.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
هرجایی که شما می خوانید، جستجو میکنید، گوش میدهید و تماشا میکنید، سبز حکمفرما است. اینکه آن در بنزین، برق، یا کاغذ صرفه جویی کند یا سیاره را نجات دهد، سبز بودن می تواند به معنای چراگاه های سبزتر باشد وقتی که به محیط ما و رکن اصلی شرکت شما وارد می گردد. سبز بودن در جریان است. سبز بودن خوب است.
البته با تاکید همیشه-حاضر سبز بودن، هم نیاز به چگونگی اعلام پیام محیطی می باشد. یا یام محیطی عضی اوقات بیشتر شبه رویا است تا واقعیت؟ آیا محصول شما شامل ویژگی ها و مزایایی می باشد که قرار است اعلام گردند؟ آیا شما ویژگی سبز بودن را در محصولات خود وارد می سازید که ممکن است این موضوع حقیقت نداشته باشد؟
فقط برای تظاهر سبز نباشید. این امر خیلی مهمتر است که دقیق تر باشید تا اینکه درباره آنچه محصول یا خدمات شما به مشتریان محیط دوست پیشنهاد میکند زودگذر باشید.

بدون دیدگاه