ترجمه مقاله بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بسط برند خرده فروشی در محصولات غیر سنتی/ قراردادی
عنوان انگلیسی
Extending the Retail Brand to Non-traditional Products
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2015
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7260
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
پیشرفت در بازاریابی برند ملی و برچسب خصوصی بازاریابی
دانشگاه
گروه اقتصاد مارکو بیگی، دانشگاه مودنا و رجیو امیلیا، ایتالیا
کلمات کلیدی
توسعه برند، برندهای خرده‌فروشی، نگرش، قصد خرید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مدل مفهومی و فرضیه‌های پژوهش
روش‌شناسی
نتایج/یافته‌های پژوهش
نتیجه‌گیری، محدودیت‌ها و پژوهش‌های آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study focuses on retail brand extension from the consumer perspective when non-traditional products—in this case over-the-counter pharmaceuticals— are offered with the private label brand. A model in which attitude towards the extension (ATE) mediates the impact of some antecedents—national brand preference (NBP), trust towards the retailer (T), fit (FIT), private label knowledge (PLK) and consumer innovativeness (INN)—impacting the intention to purchase the extended PL brand (INTB) is proposed and tested. Direct effects regarding NBP and FIT are tested too. 500 questionnaires were collected from a sample of retail customers. Structural equation modeling serves to test the hypotheses. The model shows a good fit and the hypotheses are supported—except for INN.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این پژوهش روی بسط و توسعه برند خرده‌فروشی از دیدگاه مشتری تمرکز دارد وقتی محصولات غیر قراردادی- در این مقاله محصولات دارویی- که از سوی برند بخش خصوصی ارائه و تولید می‌گردد. مدلی که در آن نگرش در راستای توسعه(ATE) اثر برخی از پیامدها را-ترجیحات برند ملی(NBP)، اعتماد به خرده‌فروش(T)، تناسب(FIT) دانش بخش برند خصوصی(PLK) و نوآوری مصرف‌کننده- اثر قصد برای خرید برند بخش خصوصی(INTB) را تسهیل می‌کند، را پیشنهاد و آزمون می‌کند. اثرات مستقیم با عنایت به NBP و FIT همچنین آزمون شدند. 500 پرسشنامه از میان نمونه آماری متشکل از مصرف‌کنندگان خرده‌فروشی‌ها جمع‌آوری گردید. مدل‌سازی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیه‌ها بکار گرفته شد. مدل برازش خوبی را نشان داده و فرضیه‌های پژوهش به‌جز فرضیه INN ، تائید گردید.

بدون دیدگاه