دانلود ترجمه مقاله تاثیر برچسب های خصوصی بر وفاداری فروشگاه مصرف کننده - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله تاثیر برچسب های خصوصی بر وفاداری فروشگاه مصرف کننده - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر برچسب های خصوصی بر روی وفاداری فروشگاه مصرف کننده: یک دیدگاه یکپارچه
عنوان انگلیسی
The impact of private labels on consumer store loyalty: An integrative perspective
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4548
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و MBA
مجله
مجله خرده فروشی و خدمات مصرفی (Journal of Retailing and Consumer Services)
دانشگاه
دانشکده کسب و کار و اقتصاد، لیسبون، پرتغال
کلمات کلیدی
برچسب های خصوصی، وفاداری فروشگاه، خصوصیات درون فروشگاهی، فاکتور های اقتصادی، خرده فروشی، فرمت ها
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ چارچوب نظری
۲ ۱ وفاداری فروشگاه
۲ ۲ عوامل محرک وفاداری به فروشگاه
۲ ۳ عوامل محرک وفاداری برچسب خصوصی
۳ چارچوب مفهومی و فرضیات
۴ روش شناسی و داده ها
۴ ۱ داده ها و نمونه
۴ ۲ اندازه گیری ساختار های اصلی
۴ ۳ مدل اندازه گیری
۵ تحلیل آماری و نتایج
۶ بحث و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This research studies the role of private labels (PLs) on consumers’ store loyalty. It offers an integrative approach that comprises several store loyalty drivers (in-store and economic factors), analyzing the role that PLs play among different types of retailers. Data were collected through an online survey. Using structural equation modeling, we run our analysis across different retail formats, assessing which factors lead to store loyalty and to what extent PLs contribute to it. Findings suggest that depending on retailers‘ market positioning, different factors contribute to loyalty and that the impact of PLs is mostly significant for medium-cost and premium supermarkets.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله مطالعه نقش برچسب های خصوصی بر وفاداری فروشگاه مصرف کننده می باشد. در این مقاله یک دیدگاه یک پارچه ارایه می شود که شامل چندین محرک وفاداری فروشگاه ( عوامل درون فروشگاهی و اقتصادی) بوده و نقشی که برچسب های خصوصی در میان انواع مختلف خرده فروشان ایفا می کنند را تحلیل می کند. داده ها از طریق نظر سنجی آنلاین جمع اوری شدند. با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری، ما تحلیل خود را در فرمت های خرده فروشی مختلف انجام داده و عوامل موثر بر وفاداری فروشگاه و سهم و نقش برچسب خصوصی در وفاداری فروشگاه ارزیابی می کنیم. یافته ها حاکی از آن است که بسته به موقعیت بازاری خرده فروشان، عوامل مختلف در وفاداری نقش داشته و این که اثر برچسب خصوصی برای سوپرمارکت های بیمه و متوسط هزینه معنی دار است.

بدون دیدگاه