ترجمه مقاله ارزیابی عملکرد یک موتور القایی خطی HTS یک طرفه کم سرعت برای سیستم مترو - نشریه IEEE

ترجمه مقاله ارزیابی عملکرد یک موتور القایی خطی HTS یک طرفه کم سرعت برای سیستم مترو - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی عملکرد یک موتور القایی خطی HTS یک طرفه کم سرعت برای سیستم مترو
عنوان انگلیسی
Performance Evaluation of a Low-Speed Single-Side HTS Linear Induction Motor Used for Subway System
صفحات مقاله فارسی
20
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
69
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی و سیستم های قدرت
مجله
یافته ها در حوزه مغناطیس - TRANSACTIONS ON MAGNETICS
دانشگاه
دانشکده مهندسی برق، دانشگاه Jiaotong پکن ، چین
کلمات کلیدی
رسانایی الکتریکی معادل، نفوذپذیری مغناطیسی معادل، روش المان محدود، موتور القایی خطی HTS، پارامترهای عملکرد.
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. مدل ریاضی HTS LIM
A. ساختار فیزیکی HTS LIM
B. رسانایی الکتریکی معادل نوار HTS
C. نفوذپذیری مغناطیسی معادل نوار HTS
D. مدل ریاضی برای HTS LIM
3. نتایج وتجزیه و تحلیل محاسبه
A. توزیع چگالی شار مغناطیسی
B. عملکرد HTS LIM در وضعیت پایدار
C. ارزیابی جریان بحرانی HTS LIM
4. آزمایش HTS LIM
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Due to the critical characteristics and the magnetic flux pinning phenomenon of the high-temperature superconducting (HTS) material, the electromagnetic calculation for the HTS motor is more complicated than for conventional motors. In this paper, the equivalent electrical conductivity and the equivalent magnetic permeability are proposed to represent the critical characteristics and the magnetic flux pinning phenomenon, respectively. Considering the low-speed single-sided HTS linear induction motor as an example, the 2-D mathematical model is established and its boundary conditions are given. The model is solved using the time-step finite-element method. The flux density distributions and the performance parameters, such as thrust, vertical force, eddy-current loss, efficiency, power factor, and so on, are obtained. In addition, the magnetic flux density around the HTS windings is also calculated to evaluate the influence of the leakage magnetic flux on the critical current. Finally, the experiment is carried out to validate the accuracy of the established model.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
به خاطر ویژگیهای مهم و حساس و پدیده پین گذاری (پین کردن) شار مغناطیسی مواد ابررسانای پردما (HTS)، محاسبه الکترومغناطیسی موتور HTS، پیچیده تر از موتورهای متداول است. دراین مقاله، برای نشان دادن ویژگیهای مهم و پدیده پین گذاری شار مغناطیسی،  رسانایی الکتریکی معادل و نفوذپذیری مغناطیسی معادل پیشنهاد شده است. با درنظر گرفتن موتور القایی خطی HTS سمت فشار ضعیف کم دور به عنوان یک مثال، مدل ریاضی 2 بعدی ساخته شده و شرایط مرزی اش داده شده است.  این مدل با استفاده از روش المان محدود گام زمانی حل می شود. توزیع چگالی شار و پارامترهای عملکرد، نظیر نیروی پیشرانه محوری، نیروی عمودی، تلفات جریان گردابی، ضریب توان و غیره بدست می آید. به علاوه، چگالی شار مغناطیسی اطراف سیم پیچ های HTS نیز برای ارزیابی تاثیر شار مغناطیسی نشت بر جریان بحرانی محاسبه می شود. بالاخره، برای ارزیابی صحت مدل ساخته شده، آزمایش انجام می شود.

بدون دیدگاه