ترجمه مقاله بررسی بهبود عملکرد SMEs ها با برند شرکت ‌ها و محصولات - نشریه امرالد

ترجمه مقاله بررسی بهبود عملکرد SMEs ها با برند شرکت ‌ها و محصولات - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
برند شرکت ‌ها و محصولات: آیا آن ‌ها عملکرد SMEs را بهبود می‌بخشند؟
عنوان انگلیسی
Corporate and product brands: do they improve SMEs’ performance?
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2014
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8286
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت عملکرد
مجله
سنجیدن کسب و کار برتر - Measuring Business Excellence
دانشگاه
گروه مدیریت و مهندسی، دانشگاه پدیو، ویسنزا، ایتالیا
کلمات کلیدی
شرکت‌های اندازه کوچک تا متوسط، ایتالیا، برند، عملکرد شرکت، صنعت مد، نشان تجاری شرکت، نشان تجاری محصول
فهرست مطالب
خلاصه
مقدمه
مروری بر ادبیات
برند و نام تجاری
برند، نشان تجاری و عملکرد شرکت
روش‌شناسی
نمونه
معیارها
آنالیز داده‌ها و نتایج
بحث و نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Summary

Purpose – The aim of this paper is to investigate the impact of brands on small to medium-sized enterprise (SME) performance in the fashion industry, trying also to shed light on the different effect that corporate and product brands may produce. Design/methodology/approach – The approach uses cross-sectional time series regression to investigate the relationship between trademarks and sales, controlling for firm size. A purposive sampling technique is adopted, focusing on a sample of Italian SMEs in the fashion industry. Findings – Results indicate that trademarks do have a positive impact on SMEs’ performance in the fashion industry, and in particular corporate trademarks seem to be effective in producing a sales increase, while product trademarks do not. Research limitations/implications – The main limit of this research is that no variable mediating the relationship between trademarks and performance was considered. Furthermore, the number of trademarks may not capture all the dimensions of brand. Practical implications – The most important aspect is that SME managers in the fashion industry could benefit from a trademarking strategy; in particular, investments in building a strong corporate brand, thus concentrating SMEs’ effort, instead of having many different product brands, seems to create greater effect in the minds of consumers, and thus result in sales increases. Originality/value – This paper is one of first attempts to shed light on the issue regarding the association between SMEs’ branding strategy and performance. Moreover, the distinction between corporate and product brands represents an innovative element in this type of study.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه
هدف- هدف از این مقاله بررسی تأثیر برندها بر عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط در صنعت مد است که همچنین تلاش می‌کند تا تأثیرات مختلفی را که برندهای محصول و شرکت ممکن است ایجاد نمایند، آشکار نماید.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد- این رویکرد از رگرسیون سری زمانی مقطعی برای بررسی رابطه بین نشان‌های تجاری و فروش، کنترل اندازه شرکت استفاده می‌کند. یک روش نمونه‌گیری هدفمند با تمرکز بر یک نمونه SMEs ایتالیایی در صنعت مد اتخاذ شد.
یافته‌ها- نتایج نشان می‌دهند که نشان‌های تجاری دارای تأثیر مثبتی بر عملکرد SMEs در صنعت مد هستند و خصوصا به نظر می‌رسد که نشان‌های تجاری شرکت در افزایش فروش تاثیرگذار باشند، درحالی‌که نشان‌های تجاری محصولات این‌چنین نیستند.
محدودیت‌ها/مفاهیم تحقیق- محدودیت اصلی این تحقیق این است که هیچ متغیری در آن به‌عنوان واسطه بین نشان‌های تجاری و عملکرد در نظر گرفته نشده است. علاوه براین، برخی از نشان‌های تجاری ممکن است همه ابعاد برند را دارا نباشند.
مفاهیم عملی- مهم‌ترین ویژگی این است که مدیران SME در صنعت مد می‌توانند از استراتژی trademarking ؛ خصوصاً سرمایه‌گذاری در ایجاد یک برند قوی برای شرکت استفاده کنند، و بنابراین با تمرکز بر تلاش SMEs بجای داشتن تعداد زیادی از برند محصول به نظر می‌رسد که تأثیر بزرگی در ذهن مشتریان داشته باشند و بنابراین منجر به افزایش فروش شوند.
اصالت/ارزش- این مقاله یکی از اولین تلاش‌ها برای روشن ساختن موضوع با توجه به رابطه بین استراتژی عملکرد و برند سازی SME است. علاوه به راین، تمایز بین برند شرکت و برند محصولات نشان‌دهنده یک عامل ابتکاری در این نوع مطالعه است.

بدون دیدگاه