ترجمه مقاله استراتژی برند و برند تجاری کارفرما از دیدگاه مدیریت منابع انسانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استراتژی برند و برند تجاری کارفرما از دیدگاه مدیریت منابع انسانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی برند و برند تجاری کارفرما در شرکت های خصوصی از دیدگاه مدیریت منابع انسانی
عنوان انگلیسی
The Study on Employer Brand Strategy in Private Enterprises from the Perspective of Human Resource Management
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8131
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و مدیریت استراتژیک
مجله
پروسه انرژی - Energy Procedia
دانشگاه
دانشکده مدیریت هتل چینگدائو، چین
کلمات کلیدی
مدیریت منابع انسانی ، شرکت های خصوصی ، برند کارفرما
فهرست مطالب
چکیده
1- تعریف کلمات مهم
1.1 برند کارفرما
1.2 اهمیت استراتژیکی برند کارفرما
2.اهمیت استراتژیکی استفاده از برند کارفرما در شرکت خصوصی
2.1 تغییر معایب رقابت برای استعدادهای ضروری است .
2.2 نیاز به توسعه بین المللی
2.3 حمایت سیاست های دولت منجر به ایجاد فضایی توسعه ای برای شرکت های خصوصی می شود
2.4 جستجو توسعه حرفه ای و فردی نیاز افراد با استعداد است
3. اجرا استراتژی برند کارفرما در شرکت های خصوصی
3.1 مراحل اجرا استراتژی برند و برند کارفرما
3.2 عوامل مهم اجرای برند کارفرما
3.3 ساخت سیستم های ارز یابی و بازخوردی استراترژی برند کارفرما
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In order to gain advantage in the competition for talent, private enterprises have to create an enabling strategy to attract and retain talent, which is employer brand strategy. The paper defines the meaning of employer brand, and then from the actual situation of private enterprises, it explores methods for private companies to build employer brand in order to establish a good image of employer brand, attract and retain talent, and can give some guidance for companies’ sustainable development.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شرکت ها ی خصوصی به منظور دستیابی به مزیت های رقابت برای استعدادها باید استراتژی قانونی جذب و حفظ افراد را با استفاده از استراتژی برند و برند کارفرما طراحی کنند و سپس از موقعیت واقعی شرکت ، روش های ساخت برند کارفرما را به منظور ایجاد تصویر خوبی از برند و برند کارفرما و جذب و حفظ استعدادها بررسی کنند و راهبردهای را برای توسعه پایدار شرکت ها ارایه دهند.

بدون دیدگاه