ترجمه مقاله روانشناسی بازاریابی دهان به دهان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روانشناسی بازاریابی دهان به دهان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۶۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روانشناسی بازاریابی دهان به دهان
عنوان انگلیسی
Psychology of word of mouth marketing
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقاله مروری (Review Article)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.053 در سال 2019
شاخص H_index مجله
33 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.978 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
2352-250X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10879
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و مدیریت، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله
نظریه فعلی در روانشناسی - Current Opinion in Psychology
دانشگاه
دانشکده بازرگانی میامی، دانشگاه میامی، ایالات متحده آمریکا
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.copsyc.2019.06.026
فهرست مطالب
مقدمه
ظرفیت
سبک و نشانه های زبانی
متغیرهای بافتاری
چگونه WOM با گذشت زمان تکامل می یابد
تکنولوژی نوین
عرصه های تحقیقات آینده
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10879 IranArze     10879 IranArze1

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Given the importance of online word of mouth (WOM), there has been an increasing need to understand the psychological mechanisms that underlie WOM transmission (i.e. sharing of opinions) and reception (i.e. processing of received messages). The goal of the current paper is to review some of the most recent research in online WOM (focusing on the past two to four years) as well as make suggestions regarding future research. [For earlier syntheses on WOM senders and social media marketing, see King et al., 2014, Stephen, 2016, Whitler, 2014] [6–8].

Introduction

With the rise of online socialmedia platforms (e.g.Facebook, Twitter, Instagram) and e-commerce websites (e.g. Amazon), online WOM has become a popular and vitalsource of information for consumers. The importance of WOM has been documented by a number of articlesthat analyze large amounts of e-commerce and social media data: Consumer chatter affects product preferences, purchase decisions[1,2] and ultimately, firm’s financial performance [3,4]. The impact of WOM is also widely acknowledged by marketers and brands alike [6–8]. Forinstance, the majority of marketing executives (61%) say that WOM is the most effective form of marketing [5].

Senders and receivers

Consumers are increasingly relying on their mobile devices to generate and receive WOM. Research has shown that reviews created on mobile devices are more emotional than those generated on computers [40,41]. This increase in emotionality might be due to consumers focusing more on the gist of their experiences when using mobile devices [41]. Importantly, mobile-generated reviews tend to be less persuasive due to content differences as well as receivers’ lay beliefs that reviews labeled as ‘mobile’ reviews are lower in quality [40].

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
با توجه به اهمیت بازاریابی آنلاین دهان به دهان (WOM)،نیاز روزافزونی به درک مکانیزم های روانشناختی وجود داشته که اساس و شالوده ارسال WOM (اشتراک گذاری عقاید) و دریافت آن (پردازش پیام های دریافتی) است.هدف این مقاله بررسی چندی از جدیدترین پژوهش ها در WOM آنلاین (با تاکید بر دو تا چهار سال گذشته) بهمراه ارائه پیشنهاداتی در زمینه پژوهش های آینده است.برای مشاهده سنتزهای پیشین در مورد ارسال کنندگان WOM و بازاریابی رسانه های جمعی به کینگ و همکاران ،2014 ،استفن ،2016، ویتلر،2014 رجوع فرمایید. [6-8]
مقدمه
با افزایش پلتفرم های آنلاین رسانه های جمعی (مانند فیسبوک،توییتر و اینستگرام) و وبسایت های تجارت الکترونیکی(مانند آمازون)، WOM آنلاین به منبع محبوب و اساسی از اطلاعات برای مصرف کنندگان تبدیل شده است.اهمیتWOM توسط چندین مقاله که مقادیربزرگی از اطلاعات تجارت الکترونیکی و رسانه های جمعی را تحلیل میکنند، به اثبات رسیده است: هیاهو دربازار اولویت های محصول،تصمیم خرید[2-1] و دست آخر عملکرد مالی شرکت[4-3] را تحت تاثیرخود قرار میدهد.اثرWOM همچنین مورد تصدیق همه فروشندگان و برندهای تجاری مشابه است[8-6].بعنوان مثال اکثریت مدیران اجرایی مارکتینگ(61%) میگویند که WOM موثرترین شکل بازاریابی است.
ارسال کنندگان و دریافت کنندگان
مصرف کنندگان بیش از پیش برای تولید و دریافت WOM به دستگاه موبایل خود متکی شده اند.تحقیقات نشان داده است نقدهایی که با دستگاه موبایل انجام میشوند بیشترازنقدهای ایجاد شده با کامپیوتر بر پایه احساسات هستند[41-40].این احساسات شاید به این دلیل باشد که آنها زمان استفاده از دستگاه موبایل تمرکز بیشتری برجان کلام تجربه خود دارند[41]. از همه مهمتر نقدهای ایجاد شده با موبایل به دلیل اختلافات محتوا ترغیب کمتری دارد و باورهای غیرفنی دریافت کنندگان که به عنوان نقدهای"باگوشی" برچسب زده میشوند کیفیت کمتری دارد[40].

بدون دیدگاه