ترجمه مقاله درک روند پژوهش های بازاریابی و مسیرهای آینده آن - نشریه امرالد

ترجمه مقاله درک روند پژوهش های بازاریابی و مسیرهای آینده آن - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
درک روند پژوهش های بازاریابی و مسیرهای آینده آن: تحلیل استنادی
عنوان انگلیسی
Understanding the trends of marketing research and its future directions: a citation analysis
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مرور ادبیات (Literature Review)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.553 در سال 2018
شاخص H_index مجله
13 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.279 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0888-045X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2018
کد محصول
10147
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
خط پایین - The Bottom Line
دانشگاه
گروه مطالعات مدیریت، موسسه ملی فناوری مالاویا، هند
کلمات کلیدی
بازاریابی، تحلیل استنادی ، کتاب شناختی، SciMagio، اسکاپوس، وردل
کلمات کلیدی انگلیسی
Marketing - Citation analysis - Bibliometrics - SciMago - SCOPUS - Wordle
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/BL-04-2018-0022
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
سابقه تحلیل استنادی
روش شناسی
جمع آوری داده ها
رویکردی برای تحلیل داده ها
نتایج و یافته ها
نتیجه گیری، محدودیت ها و مسیرهای مربوط به پژوهش های آینده
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to understand the scholarly contributions to the field of marketing by analyzing top ten journals of marketing.

Design/methodology/approach – The marketing journals were selected using SciMago marketing journal list, and SCOPUS database was used to identify the publications of the journals. A total of 9,190 articles were analyzed having 562,322 citation references. Methodologies like Wordle and Gephi were used to understand the most researched keywords and co-citation analysis among top five researchers. This paper also captured the information on most cited article along with author, most published author, most publishing country, most publishing university, the year with maximum publications and most used keywords.

Findings – The analysis indicates that “Kumar, V.” is most published author, that is, 68 publications, the most cited article is “On the evaluation of structural equation models” by Bagozzi and Yi (1988) with 6989 citations. The USA contributed the highest 6,720 publications, while University of Pennsylvania, Wharton School topped the list with 235 articles. In 2009, highest publication work was done by publishing 382 articles. “Game theory”, “Pricing” and “Advertising” are most used keywords which have been discussed in the literature.

Research limitations/implications – This analysis will help researchers in understanding the growth in the field of the marketing in recent years and possible direction it could take in future. However, this paper considered only top ten marketing journals as listed in SciMago marketing journal list; therefore, future researchers may incorporate more research journals to get a clearer picture of the field of marketing.

Originality/value – This paper is one of the first attempts in recent time to understand the research work in the field of marketing considering top ten journals.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: هدف این مقاله درک سهم علمی رشته بازاریابی با استفاده از تحلیل ده مجله برتر بازاریابی است.
طرح/روش/رویکرد: مجله های بازاریابی با استفاده از فهرست مجله بازاریابی SciMago انتخاب شدند و پایگاه دادۀ اسکاپوس برای تشخیص نشریات مجله استفاده شد. مجموعاً 9190 مقاله تحلیل شده که دارای 562322 ارجاع استنادی بودند. روش هایی مانند وردل و گفی برای دانستن کلیدواژه هایی که بیشتر از همه جستجو شده و تحلیل بدون استناد میان پنج محقق برتر استفاده شدند. این مقاله اطلاعاتی را در مورد مقالات پر تکرار همراه با نویسنده، بیشترین نویسندگان منتشرشده، بیشترین کشور منتشرشده، بیشتر دانشگاه منتشرشده، سال با حداکثر نشریات چاپ شده و بیشتر کلیدواژه‌های به کاررفته را در بر دارد.
یافته ها: این تحلیل نشان می دهد که کومار، و. نویسنده ای است که بیشتر اثر ناشر را دارد، چیزی حدود 68 اثر، بیشترین مقاله استنادی "ارزیابی مدل های معادلات ساختاری" اثر باگوزی و یی (1988) است که حدود 6989 بار نقل شه است. ایالات متحده بالاترین میزان نشریات را به میزان 6720 دارد، درحالی که دانشگاه پنسیلوانیا، دانشکده وارتون بالاترین میزان مقالات را به میزان 235 داشت. نظریه بازی، قیمت گذاری و تبلیغات بیشترین کلیدواژه های استفاده شده هستند که در آثار پیشین مورد بحث قرار گرفته اند.
ملاحظات/محدودیت های پژوهش: این تحلیل به محققان در درک میزان رشد رشته بازاریابی در سال های اخیر و مسیر احتمالی آن در آینده کمک می کند. بااین‌حال، این مقاله تنها ده مجله برتر بازاریابی را در فهرست مجله بازاریابی SciMago در نظر گرفت؛ بنابراین، محققان آینده ممکن است پژوهش های بیشتری را انجام دهند تا تصویری واضح تر از رشته بازاریابی ارائه کنند.
اصالت/ارزش: این مقاله یکی از نخستین تلاش های اخیر برای درک کارهای پژوهشی مربوط به رشته بازاریابی با توجه به ده مجله برتر است.

بدون دیدگاه