ترجمه مقاله تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تصمیم گیری مصرف کننده در بانک های متعارف و بانک اسلامی بر اساس کیفیت مشاهده خدمات
عنوان انگلیسی
Consumer Decision Making in Conventional Banks and Islamic Bank based on Quality of Service Perception
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
9345
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به انگلیسی درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
بانکداری، بانکداری اسلامی، مدیریت منابع انسانی
مجله
دومین کنفرانس جهانی تجارت و علوم اجتماعی - 2nd Global Conference on Business and Social Science
دانشگاه
دانشگاه Jember، اندونزی
کلمات کلیدی
بانکداری اسلامی، بانکداری تطبیقی، تحقیق کیفی، تصمیم‌گیری، ادراک، کیفیت خدمات
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.062
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- شرح مسئله
3- اهداف
4- مروری بر پژوهش‌های پیشین
4-1 بانکداری متعارف یا متداول
2-4 ادراک
5- روش‌های تحقیق
6- نتایج و بحث
7- نتیجه‌گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

A high level of competition between Islamic and conventional banking is occurring in Indonesia. They use quality of service as a winning strategy. The objective of this study is to describe and understand customer decision-making in terms of perception of the differences in the quality of services between Islamic and conventional banking. This study is a qualitative research with phenomenological approach. The respondent of the study is Bank Muammalat and Bank Rakyat Indonesia customer. Interviews and documentation are used for data collection. Techniques of analysis involved in this study are data collection, data reduction, data presentation, and conclusion.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
سطح بالایی از رقابت بین بانک‌های اسلامی و متعارف در اندونزی اتفاق می‌افتد. آنها از کیفیت خدمات به‌عنوان استراتژی برنده شدن استفاده می‌کنند. هدف از این مطالعه، توصیف و مشاهده‌ی تصمیم‌گیری مشتری از نظر درک تفاوت در کیفیت خدمات بین بانکداری اسلامی و متعارف است. این مطالعه یک تحقیق کیفی همراه با رویکرد پدیده شناختی است. این مطالعه بر روی بانک ما‌مالات (Muammalat) و مشتریان بانک راکیات (Rakyat) اندونزی انجام گرفته است. مصاحبه‌ها و مستند‌سازی‌ها، برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده شده است. تکنیک‌های تحلیل در این مطالعه شامل جمع‌آوری داده‌ها، کاهش داده‌ها، ارائه داده‌ها و نتیجه‌گیری می‌باشد.

بدون دیدگاه