ترجمه مقاله مدل شایستگی های مدیر پروژه در صنعت ساخت و ساز در لهستان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل شایستگی های مدیر پروژه در صنعت ساخت و ساز در لهستان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل شایستگی های مدیر پروژه در صنعت ساخت و ساز در لهستان
عنوان انگلیسی
Project Managers’ Competencies Model for Construction Industry in Poland
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8075
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و معماری
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت پروژه و ساخت، مدیریت پروژه، مدیریت عملکرد و مدیریت اجرایی
مجله
هفتمین کنفرانس بین المللی مهندسی، پروژه و مدیریت تولید
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه صنعتی بلایستوک، لهستان
کلمات کلیدی
مدل، قابلیت های پروژه شایستگی های مدیر پروژه
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
شایستگی های مدیر پروژه
روش شناسی
جمع آوری داده ها
تجزیه و تحلیل داده
نتایج و بحث
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
1. Introduction

Growth in the number of business activities that are deployed through projects results in increase in interest of all the issues related to project management. Management of a project team is significantly different from managing team of employees. That is mainly due to the nature of project and resulting range of project manager duties. Projects are strictly defined by result requirements, the cost and time constraints, and are bounded by the environment in which are implemented. As a result a set of project manager’s activities typically include motivation, time, cost, scope, quality management and various administrative duties. Gaddis [6] described project manager competencies as: “ability to have different approach towards classic management functions, ability to finish tasks within the time with no specific information at the early stages of the project and that is related to the ability of taking risks, shall have power in the organization to delegate responsibility to subordinates, “trouble shooting” skills, planning skills, avoid crises “selling and reselling the project” abilities, to be able to act as a front man and a man in between with communication skills, “ability to generate necessary drive and momentum to spark the project to success”.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
پیشرفت در تعدادی از فعالیت های کسب و کاری منعکس شده در نتایج پروژه باعث افزایش علاقه همه به مسائل مرتبط با مدیریت پروژه شده است. مدیریت یک پروژه تیمی به صورت قابل توجهی نسبت به مدیریت یک گروه از کارمندان متفاوت است. این تفاوت عمدتا به دلیل ماهیت پروژه و طیف وسیع وظایف مدیر پروژه است. پروژه ها به شدت بر مبنای نتایج ، هزینه و محدودیت های زمانی قضاوت و بوسیله محیط پیاده سازی شان محدود می شوند. در نتیجه ، مجموعه ای از فعالیت های مدیر پروژه عبارت است از انگیزه دادن، زمان ، هزینه ، محدوده پیاده سازی پروژه ، مدیریت کیفیت و وظایف مختلف اداری. گادیس شایستگی های مدیر پروژه به صورت زیر تعریف کرده است: توانایی اتخاذ رویکرد های متفاوت نسبت به توابع مدیریتی کلاسیک ، توانایی به اتمام رساندن وظایف شغلی در یک زمان خاص و با یک اطلاعات خاص در مراحل اولیه پروژه و توانایی ریسک پذیری که باید بر مبنای آن اختیارات را به زیر دستان تفویض کرد همچنین مهارت برنامه ریزی ،جلوگیری از بحران ، فروش و بازخرید پروژه ، قدرت عمل کردن به عنوان یک جلودار و همچنین داشتن مهارت های ارتباطی و توانایی تولید محرک های ضروری و نیروی محرکه برای سوق دادن پروژه به سمت موفقیت.

بدون دیدگاه