ترجمه مقاله ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عمومی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عمومی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عمومی: پایان موزیکال جهان غرب
عنوان انگلیسی
The relevance of strategic management accounting to popular culture: The world of West End Musicals
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7914
رشته های مرتبط با این مقاله
حسابداری و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
حسابداری مدیریت و مدیریت استراتژیک
مجله
تحقیقات حسابداری مدیریت - Management Accounting Research
دانشگاه
گروه جغرافیای انسانی، دانشگاه لند، سوئد
کلمات کلیدی
مدیریت استراتژیک حسابداری، فرهنگ عامه، پایان موزیکال غرب، استراتژی به عنوان تمرین
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. استراتژی
3. مفاد تحقیق: صنایع فرهنگی
4. طرح تحقیق
4.1. تنظیمات مطالعه
4.2. منبع اطلاعات
4.3. تجزیه و تحلیل داده
5. تئاتر موسیقی: نمونه ای از استراتژی به عنوان عمل
6. بحث و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The study of accounting and popular culture presents an exciting new research agenda for management accountants. This study examines this development from a strategy perspective. Specifically, this paper adds to our knowledge of the potential for Strategic Management Accounting in action by studying the novel setting of the world of West End Musicals. Using a case study approach, this study challenges conventional SMA thinking from a ‘strategy-as-practice’ perspective, using the process of developing a popular theatre portfolio of activities. Findings indicate that strategy is a complex practice which is an inherently social process: Theatre producers negotiate a route to the market that is mediated by validating intermediary organizations that contribute and communicate the reputation of new cultural products and thereby support the strategic process.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مطالعه حسابداری و فرهنگ عامه، دستور کار تحقیق هیجان انگیز جدید برای مدیریت حسابداران ارائه می دهد. این مطالعه این توسعه را از دیدگاه استراتژیک بررسی می کند. به ویژه، این مقاله برای مدیریت استراتژیک حسابداری در عمل با مطالعه مکان معروف از پایان موزیکال جهان غرب به دانش پتانسیل ما می افزاید. این مطالعه با استفاده از یک روش مطالعه موردی، تفکر SMA معمولی از دیدگاه "استراتژی به عنوان عمل"، با استفاده از فرایند نمونه فعالیت های مشهور در حال توسعه تئاتر را به چالش می کشد. یافته ها نشان می دهد که استراتژی عمل پیچیده ای که دارای ذاتا فرایند اجتماعی است: تولید کنندگان تئاتر یک مسیر به بازار را مذاکره می کنند که توسط اعتبار سازمان واسطه می شود که به شهرت محصولات فرهنگی جدید کمک و ارتباط برقرار می کنند و در نتیجه فرایند استراتژیک را حمایت می کند.

بدون دیدگاه