دانلود رایگان ترجمه مقاله رهبری افکار در مدیریت برند

دانلود رایگان ترجمه مقاله رهبری افکار در مدیریت برند
قیمت خرید این محصول
رایگان
دانلود رایگان ترجمه
عنوان فارسی
معرفی: رهبری افکار در مدیریت برند
عنوان انگلیسی
Introduction: Thought leadership in brand management
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
PDF
رفرنس
دارد
کد محصول
1001
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
جزئیات محصول
گروه مترجمین فروشگاه اینترنتی ایران عرضه اقدام به ارائه مقاله ترجمه شده با عنوان رهبری افکار در مدیریت برندبرای رشته مدیریت ( رهبری و  برند) به صورت رایگان نموده است.
نکات
– این فایل از سری محصولات رایگان ایران عرضه میباشد، لیکن شما عزیزان میتوانید جهت تهیه مقالات تخصصی ترجمه شده این رشته به صورت کامل و با فرمت ورد (قابل ویرایش) همراه با نسخه انگلیسی مقاله از نشریات معتبر خارجی ISI اینجا کلیک نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید(تحویل آنی).

– تمامی حقوق مادی و معنوی این محصول متعلق به گروه مترجمین ایران عرضه بوده و هرگونه انتشار ترجمه این مقاله به صورت انبوه بدون اخطار قبلی پیگرد قانونی در پی خواهد داشت.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This special issue contains fifteen articles developed from presentations at the sixth annual Thought Leaders’ International Conference on Brand Management, held at Università della Svizzera italiana in Lugano, Switzerland in April 2010. The conference received 154 submissions and following a double blind reviewing process, a little under half of these, 75 papers, were accepted and presented at the conference. The authors of the accepted conference papers had the opportunity to revise their papers after the conference and submit them for possible inclusion in this special issue. A further round of rigorous double-blind reviewing resulted in the selection of these fifteen articles. This introduction presents an overview of this thought-leading research into brand management.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این موضوع خاص شامل پانزده مقاله برگرفته از ارائه های ششمین کنفرانس سالانه بین المللی رهبران افکار در مدیریت برند است، که در دانشگاه ایتالیایی های مقیم سوئیس ، در لوگانو سویس، در آوریل ۲۰۱۰ برگزار شده است. کنفرانس ۱۵۴ مقاله ارائه شده داشت و بعد از دو بار فرایند بررسی محرمانه ، کمتر از نیمی از این مقاله ها مورد پذیرش قرار گرفته و و در کنفرانس ارائه شدند. نویسندگان مقاله های پذیرش شده کنفرانس شانس بازبینی مقالاتشان بعد از کنفرانس و ارائه آنها به منظور دربرداشتن احتمالی این موضوع خاص را داشتند. یک دور بیشتر از بررسی محرمانه سخت گیرانه منجر به انتخاب این پانزده مقاله شده است. این معرفی یک مرور از این تحقیق با موضوع تفکر درباره مدیریت برند ارائه می کند.


بدون دیدگاه